چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 3)

چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 3)

فستیوال های آمریکا

چند جشنواره معروف آمریکا:

(قسمت 3)

یکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور خارجی ، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با فرهنگ آمریکا آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های آمریکا آشنا شوید:

نیومکزیکو:

 فستیوالی که در آن انواع مسابقه رقص سالسا و آشپزی چیلی انجام می گیرد و می توانید در این جشن تست خوراکی های گرم و تند محلی بخرید. این جشنواره با نام ویوای چیلی تند نیومکزیکو  Viva New Mexico Chile Festival شهرت دارد.

اغلب شرکت کنندگان این فستیوال کشاورزان منطقه هستند که به کار پرورش فلفل مشغولند و با حضور در این فستیوال فلفل های سبز و قرمزشان خود را معرفی و بفروش می رسانند.

نیویورک:

 ماه ژوئن در نیویورک شاهد فستیوالی چند روزه به اسم روزهای نعنایی Peppermint Days هستیم. جشنی خانوادگی که در آن خانواده ها سوار تراکتور می شوند و در طبیعت به تفریح می پردازند.

این فستیوال بیشتر به خاطر نقش مهم نعنا در عرقیجات و روغن ها هرسال برگزار می شود.

کالیفرنیای شمالی:

در ماه می اگر به کالیفرنیای شمالی سفر کنید شاهد جشنواره ای به نام هام و یام Ham & Yam خواهید بود. انواع گوشت بخصوص گوشت خرگوش و خوک کبابی با برنج در این جشن طبخ و سرو می شوند.

علاوه بر خوردن کباب می توانید در بازی ها و مسابقات مختلف این فستیوال نیز شرکت کنید.

داکوتای شمالی:

جشنواره نورسک هاستفست هر ساله در اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر در داکوتای شمالی برگزار می شود. فستیوالی پنج روزه همراه با ساز و آواز و رقص و خوراکی های تهیه شده از گوشت. شرکت کنندگان این فستیوال لباس وایکینگ می پوشند و حتی غذاهای خود را نیز به سبک وایکینگ ها تزئین می کنند. در ضمن چندین نمایشگاه و مراسم قرعه کشی هم در این فستیوال انجام می شود.

اوهایو:

 در سپتامبر به اوهایو اگر سفر کنید شاهد جشنواره پاپائو یا خربزه ی درختی اوهایو Ohio Pawpaw Festivalخواهید بود.

 در این فستیوال آشپزها با خوراکی های خلاقانه خود شما را غافلگیر خواهند کرد. از جمله معروف ترین و پرطرفدارترین غذاهای این فستیوال خردل شیطان و تاماله ی شیطان است.

اکلاهما:

 اکلاهما جایی خیلی دورتر از بیروت و لبنان ولی مهاجران بسیاری از لبنان در این منطقه زندگی می کنند، این افراد حدود نیم قرن است که وارد این ایالت شده اند و هر ساله در ماه می فستیوالی به اسم تابوله فست  Tabouleh Fest برگزار می کنند. در این جشنواره حاضرین می توانند انواع سالاد های لبنانی را میل کنند. در ضمن با رسیدن وقت نهار، کنار کلیسای محلی نهار لبنانی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

پنسیلوانیا:

 فستیوالی خاصه ماه سپتامبر در پنسیلوانیا با عنوان فستیوال سوپ باقالا  McClure Bean Soup Festival، جشنی که در شام سربازان جنگی ریشه دارد. غذای اصلی این فستیوال انواع سوپ و بویژه سوپ باقالا و لوبیا خواهد بود، خوراکی ساده ولی بسیار قدیمی. مسابقه ی آشپزی ، اسب سواری و تراکتور سواری هم از بخش های دیگر این فستیوال هستند.

چند جشنواره معروف آمریکا (قسمت 3)Reviewed by Yegane on Aug 2Rating: 3.0چند جشنواره معروف آمریکا قسمت سومیکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور خارجی ، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با فرهنگ آمریکا آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های آمریکا آشنا شوید.

یکی از گزینه های عالی برای شرکت در یک تور خارجی ، تور آمریکا است. با سفر به آمریکا می توانید جاذبه های این سرزمین از نزدیک ببینید و با فرهنگ آمریکا آشنا شوید. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با برخی از فستیوال های آمریکا آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی