تفریحات پارک دایناسور فلوریدا

تفریحات پارک دایناسور فلوریدا

تور آمریکا

دنیای دایناسور فلوریدا

تفریحات پارک دایناسور فلوریدا:

تفریح و گشت و گذار در پارک دایناسور فلوریدا:

تماشای دایناسورهای غول پیکر و فهمیدن نام و خصوصیات ظاهری این موجودات ما قبل تاریخ یکی از مهم ترین سرگرمی ها و اهداف مجموعه دنیای دایناسورهاست ولی با مراجعه به این محل شما توانید تفریحات و فعالیت های دیگری را نیز تجربه کنید که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد:

حفاری و کشف فسیل:

همه می دانیم که کسی دایناسورها این موجود عجیب و بزرگ قامت را هیچوقت ندید و تنها هر اطلاعاتی که تاکنون بدست آمده تماما نتیجه و حاصل حفاری ها و اکتشافات باستان شناسان و علاقمندان به دایناسورها بوده. در پارک دنیای دایناسورها شما نیز می توانید به عنوان یک سرگرمی مشغول حفاری شوید و اشیای باارزش این پارک را پیدا کنید. در پارک دنیای دایناسور یک گودال خاص حفاری کردن فراهم کرده اند که تمام کودکان می توانند در آن مدت مشخصی در حدود ۱۵ دقیقه به حفاری و کشف فسیل دایناسورها مشغول باشند و لذت ببرند از کشف اشیای عجیب و غریب. تمام تجهیزات و امکانات حفاری را به بچه ها می دهند و فرزندان شما این فرصت را دارند که فسیل هایی را از گودال پیدا کنند؛ اشیا و فسیل هایی همچون دندان موزازار، دندان کوسه، فسیل سفره ماهی و ...

آن ها باید تمام فسیل هایی که پیدا کرده اند را درون سطل های مشخصی خالی کنند. با این کار در پایان بازی خود می فهمند که چه چیزهایی را از دل زمین کشف کرده اند. این تفریح پارک دنیای دایناسور برای گروه سنی ۵ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده است.

کشف غار:

تمام بازدیدکنندگان در طول یک تور آموزشی این فرصت را دارند که با تاریخ و پیشینه دایناسور ها، زیستن آن ها، بقایا و خصوصیات منحصربفرد این موجودات غول آسا آشنا شوند. در این تور بچه ها و والدین تفریحاتی مشترک خواهند داشت که جنبه آموزشی فوق العاده ای برای بچه ها دارد.

بازدید از موزه:

مجموعه دنیای دایناسور موزه ی سرپوشیده ای دارد که بازدیدکنندگان می توانند در زمان دیدن مجسمه ها و فسیل های دایناسورها اطلاعات جالبی نیز درمورد هرکدام از این موجودات کسی کنند. تمام مجسمه ها تابلویی راهنما دارند حاوی خصوصیات دایناسور. در ضمن اگر بخواهید راهنماهای مجموعه نیز در این بازدید همراهیتان خواهند کرد و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می دهند.

محوطه بازی کودکان:

این مجموعه بخشی اختصاصی برای تفریح و بازی کودکان نیز فراهم کرده. اینجا بچه ها فرصت دارند که در کنار پدر و مادر و دوستان خود از بازی با وسایل تفریحی همچون تاب، سرسره های کوچک نهایت لذت را ببرند. این بخش دقیقا مثل یک پارک کوچک مناسب خردسالان است.

مسابقه: 

اگر دایناسورها را دیدید حالا می توانید در مسابقه ی دنیای دایناسورها نیز شرکت کنید. مسابقه ای که مجموعه دنیای دایناسورها برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته به صورت پرسش و پاسخ خواهد بود. مسئولان مجموعه درمورد دایناسورها از بازدیدکنندگان سوال می پرسند و افرادی که بیشترین پاسخ درست را بدهند برنده جوایزی جالب خواهند شد.

تفریحات پارک دایناسور فلوریداReviewed by Yeganeh on Apr 20Rating: 3.0تفریحات پارک دایناسور فلوریدااگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آمریکا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آمریکا و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی