امکانات برج سوزن فضایی سیاتل

امکانات برج سوزن فضایی سیاتل

تور آمریکا

برج سوزن فضایی سیاتل

امکانات برج سوزن فضایی سیاتل:

اگر قصد دارید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی آمریکا شرکت کنید خوب است قبل از شروع سفر اطلاعاتی درمورد اماکن و جاذبه های گردشگری این کشور بدست آورید. با اول تور همراه باشید تا در ادامه از امکاتات برج سوزن فضایی سیاتل خواهیم گفت:

امکانات برج سوزن فضایی:

 در زیر به امکاناتی که برای رفاه شما در این برج فراهم شده است می پردازیم:

پارکینگ:

 چنانچه اتومبیل شخصی دارید و یا ماشین کرایه کردید برای بازدید برج سوزن می توانید با پرداخت مبلغی اندک می توانید از پارکینگ بهرمند شوید.

 هزینه پارکینگ برای 3 ساعت:

 پارکینگ عمومی: 36 دلار (معادل 360,000 تومان)

 مراجعان برج سوزن فضایی: 26 دلار (معادل 260,000 تومان)

 هر ساعت اضافی 3 دلار (معادل 30,000 تومان).

ارایه خدمات به:

 اتومبیل های با ارتفاع بیش از 15 متر، اتومبیل های دو محور، ون های با ارتفاع زیاد، تریلر، کاروان، اتومبیل های تجاری و کامیون باکس دار، موتور سیکلت، وسایل نقلیه حامل حیوانات، وسایل نقلیه حامل اسلحه گرم و مواد منفجره امکان پذیر نیست.

 می توانید از خدمه برای پارک اتومبیل کمک بگیرید. 

عکاسی رایگان:

در برج سوزنی برخلاف سایر اماکن گردشگری که از راه هایی همچون عکاسی برای خود درآمد زایی می کنند علاقه مندان می توانند به صورت رایگان خدمات عکاسی دریافت کنند. برای اینکار لازم است به دستگاه ویژه عکاسی در عرشه برج مراجعه کنید و از بین تمام عکس هایی که گرفتید بهترینشان را، به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا بصورت اینترنتی به ایمیلتان ارسال نمایید.

اپلیکیشن های برج سوزن فضایی:

 یکی از امکانات برج سوزن فضایی که در خارج از برج به آن دسترسی خواهید داشت، اپلیکیشن های آن است:

(Space Needle)

برنامه ای بسیار غنی با امکانات متعدد. شناخت برج، دیدن بخش های متفاوت آن، گردش در سیاتل و کلی اطلاعات مفید دیگر همه در این برنامه جمع شده اند. با این برنامه در جاهایی خاص برج سوزن فضایی شبیه سازی شده کنارتان ظاهر می شود.

(Needle 360)

با این برنامه می توانید در سیاتل گردش کنید. سوار هواپیما شوید و از آب به برج برسید، روی دایره بالای برج راه بروید. برخلاف برنامه قبلی این برنامه رایگان است.

فروشگاه سوغات اسپیس‌بیس:

فروشگاه سوغات برج سوزن فضایی با وسعتی کم؛ ولی پر از جذابیت برای گردشگران. حدود 200 آیتم سوغاتی در جریان نمایشگاه جهانی در این برج ارایه شدند که حالا مورد توجه کلکسیونرها قرار گرفته اند. پلاک سوزنی شکل طلا که چراغی داخل آن وجود داشت یکی از پرفروش ترین های این نمایشگاه بود که 75 دلار فروخته می شد. البته بازهم این فروشگاه اجناس خاصی برای فروش دارد.

 خرید آنلاین از فروشگاه:

 برای خرید سوغات از سیاتل می توانید از فروشگاه معروف برج سوزن فضایی خرید کنید با این تفاوت که به فروشگاه اینترنتی این مرکز بروید. در این فروشگاه محصولاتی همچون لباس ورزشی، کتاب، وسایل بچه، خوراکی های کوچک و... عرضه می شوند.

مکان برگزاری رویدادهای خصوصی:

در  برج سوزن فضایی افراد می توانند در ارتفاع 30 متری از سطح زمین، جلسات کاری، جشن ها، پذیرایی ها و دورهمی های خود را برگزار کنند. این فضا ویژگی هایی همچون:

 ظرفیت: 350 نفر پذیرایی یا 300 نفر مهمانی

 مساحت: 348.8 متر مربع

 ارتفاع سقف: 2.43 متر دارد.

چند فضای مختلف برای این کار در نظر گرفته شده:

 پیوجت ساند:

 چشم انداز: کوه های المپیک، دریاراه پیوجت ساند، تپه کوئین آنه مرکز شهر سیاتل، سیاتل سنتر و بندرگاه خلیج الیوت

 دریاچه یونین:

چشم انداز: دریاچه یونیون، محله کویین آنه، بندرگاه خلیج الیوت و سیاتل سنتر

 سیاتل روم یا اتاق سیاتل:

 چشم انداز: مرکز شهر سیاتل، قایق های فرابر در خلیج الیوت، دریاچه یونیون، رشته کوه کسکیدز، مرکز علمی پاسیفیک و ساختمان کنگره ایالات متحده آمریکا به نام کاپیتال هیل و موزه فرهنگ پاپ.

 

امکانات برج سوزن فضایی سیاتلReviewed by Yeganeh on Oct 15Rating: 3.0امکانات برج سوزن فضایی سیاتلاگر قصد دارید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی آمریکا شرکت کنید خوب است قبل از شروع سفر اطلاعاتی درمورد اماکن و جاذبه های گردشگری این کشور بدست آورید. با اول تور همراه باشید تا در ادامه از امکاتات برج سوزن فضایی سیاتل خواهیم گفت.

اگر قصد دارید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی آمریکا شرکت کنید خوب است قبل از شروع سفر اطلاعاتی درمورد اماکن و جاذبه های گردشگری این کشور بدست آورید. با اول تور همراه باشید تا در ادامه از امکاتات برج سوزن فضایی سیاتل خواهیم گفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی