مونیخ آلمان

مونیخ آلمان

تور ارزن آلمان

مونیخ آلمان

مونیخ آلمان

مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری آلمان است.

مونیخ، بزرگترین شهر در جنوب آلمان است و به خاطر جاذبه‌ها گردشگری دیدنی و فستیوال‌های معروفش شهرت دارد. این شهر، یک مرکز تاریخی بسیار زیبا دارد. پارک‌ها و باغ‌های متعدد، غذاهای لذیذ آلمانی و اهالی مهمان‌نواز از دیگر ویژگی‌های مونیخ است.

موزه‌ها، کاخ‌ها، باغ انگلیسی و برج ساعت مشهور مونیخ از دیگر دیدنی‌های این شهر زیبا است که گردشگران برای دیدن آنها، از سراسر دنیا برای سفر به مونیخ برنامه‌ریزی می‌کنند.

مونیخ بر روی رود ایسار و شمال کوه آلپ قرار گرفته است.مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان پس از برلین و هامبورگ است. 1.330.400 میلیون نفر در این شهر زندگی می کنند و مساحت این شهر 310.43 کیلومتر مربع است و مرکز ایالت بایرن است. مونیخ در دشت های بایرن شمالی قرار گرفته است و 50 کیلومتر از کوه آلپ فاصله دارد. مونیخ در فاصله ی 520 متری از سطح دریا قرار گرفته است.مونیخ دارای آب و هوای بسیار دل انگیز و طبیعت بسیار دل انگیز است. مقر اصلي شركت BMW در اين شهر قرار دارد.

خیلی ها فکر میکنند مونیخ بهترین شهر آلمان برای خرید است. مونیخ دارای پیاده روهای دوکیلومتری در مناطق خرید است. کافینگرسترت یکی دیگر از خیابانهای خرید این شهر است و دارای فروشگاه های زنجیره ای است. در جاهای دیگر میتوانید فروشگاه های ترکی و یونانی پیدا کنید که پر از چیزهای هیجان انگیز است. ویکتوالیمارکت محلی است برای کسانی که عاشق خوردندند !

يكي از جالب توجه‌ترين نقاط در مونيخ آلمان، ساختمان شركت BMW است. اين بنا كه به شكل موتور 4 سيلندر V شكل بزرگي طراحي شده، شاهكار شوانزر، طراح صاحب نام ويسني است كه در مقياس عظيم اجرا شده و در واقع از 4 برج نقره‌اي رنگ، سالن‌هاي بزرگ وسيع و مجموعه تخم‌مرغ مانند در انتها كه در واقع موزه است تشكيل شده است. يكي ديگر از سازه هاي منحصر بفرد مونيخ استادیوم آلیانز است كه در شمال شهر مونیخ و میان تپه‌ها و علف‌زارهای بیرون شهر قرار گرفته است. هیجان حاصل از این پیكره نورانی كه از فاصله بسیار دور نیز قابل رویت است، به قدری است كه افرادی را كه علاقه‌ای به رویدادهای ورزشی ندارند را نیز به سوی خود جذب می‌كند.

سيستم حمل و نقل عمومي شهرهاي مونيخ، هلسينکي، وين و پراگ را در رده نخست شهرهاي اروپايي قرار دارد. تنها نقطه منفي در حمل و نقل عمومي شهر مونيخ، کرايه‌هاي آن عنوان شده که تا حدودي بالا به نظر مي‌آید. شهرداري شهر مونيخ با اولويت قرار دادن طرح توسعه فرهنگ پياده‌روي و دوچرخه سواري در تلاش است تا دوچرخه را جايگزين خودرو‌هاي شخصي کند.

مونیخ آلمانReviewed by تور ارزان on Jan 1Rating: 4.0مونیخ آلمانمونیخ سومین شهر بزرگ آلمان و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور است. راهنمای سفر به مونیخ، شما را برای سفر به این شهر دیدنی، آماده می‌کند.

در تور اروپا،مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور است. راهنمای سفر به مونیخ، شما را برای سفر به این شهر دیدنی، آماده می‌کند.

1 دیدگاه

  1. مریم صالحی گفت:

    مونیخ به نظر من یکی از تاپ ترین شهر های دنیا برای زندگی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی