قوانین زندگی در کشور آلمان (قسمت 2)

قوانین زندگی در کشور آلمان (قسمت 2)

قوانین آلمان

قوانین زندگی در کشور آلمان:

(قسمت 2)

اگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید و یا علاقمندید در تور خارجی و بخصوص تور آلمان شرکت کنید و یک تور ارزان مدنظرتان است، ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. برای شروع هر سفر لازم است علاوه بر شناخت فرهنگ و جاذبه های کشور مقصد از باید و نباید های آن کشور هم مطلع شوید. در این بخش به برخی از قوانین عجیب کشور آلمان اشاره خواهیم کرد:

دعواهای بالشتی را فراموش کنید:

هنگامی که از پر و بالشت حرف می زنیم نخستین چیزی که به ذهنمان خواهد رسید نشاط و شور دعواهای بالشتی خواهد بود. ولی یادتان باشد که در آلمان به چنین کار و شیطنتی اصلا فکر نکنید. در قوانین آلمان بالشت یک سلاح معرفی شده. چنانچه شما سعی کنید بوسیله بالشت با شخصی شوخی و بازی کنید و او در این بازی جراحت و آسیبی ببیند، هر چند جزئی و بی اهمیت، به نظر قوانین آلمان شما به آن شخص حمله کرده اید و این عواقب بدی برای شما خواهد داشت. البته روز ملی بالشت می توانید از این بازی لذت ببرید و در پایان جشن برای جمع کردن پرها کمک کنید.

سرو صدا در یک شنبه ها ممنوع:

شاید دوست داشته باشید روزهای تعطیل هفته را مشغول رسیدگی به امور منزل و یا هرکار دیگری شوید که کمی سر و صدا هم دارد. چنانچه ساکن آلمان هستید و یا می خواهید به این کشور سفر کنید، یادتان باشد روز تعطیل، انجام این قبیل کارها را فراموش کنید. یکشنبه روز سکوت و آرامش در آلمان است. به هم زدن آرامش همسایگان روز تعطیلتان را تلخ خواهد کرد و شاید برخورد خوبی از همسایه آلمانی خود نبینید.

درمورد جنگ ها حرف نزنید:

مردم آلمانی درباره مسائل جنگ خیلی حساس هستند و بیشتر آن ها معتقدند که جنگ چیزی جز خجالت برای آن ها باقی نگذاشته. آن ها صحبت درباره جنگ را خسته کننده و خجالت آور می دانند و اگر بخواهید در این باره پافشاری کنید و به صحبت کردن ادامه دهید این عملتان را توهین محسوب می کنند. یادتان باشد تحت هیچ شرایطی از نازی ها حرف نزنید چون در آلمان اینکار جرم بشمار می رود.

دودکش تمیزکن‌ها:

کسانی  در آلمان شغلی جالب دارند؛ دودکش خانه ها را تمیز می کنند. آن ها به منزل اهالی آلمان می روند و دودکش های خانه را تمیز می کنند. دقت کنید چنانچه از ورود این افراد به خانه ی خود خودداری کنید، مرتکب عملی غیرقانونی شده اید و حتما با شما برخورد خواهد شد. حتی اگر بخواهند می توانند بدون اطلاع قبلی برای تمیز کردن دودکش ها و چک کردن عدم انتشار گاز مونوکسید به منزل شما ورود کنند. جالب است بدانید حتی اگر منزل شما بدون دودکش هم باشد باید برای این سرویس پول بپردازید. قانونی بسیار قدیمی که در قرون وسطی تصویب شده. در دوره نازی ها، هیتلر اشخاصی امین را برای این کار گماشته بود و از آن ها در شبکه جاجوسی خود استفاده می کرد. بعضی از اهالی آلمان، انجمن هایی شکل دادند تا این کار را در آلمان متوقف کنند.

قوانین زندگی در کشور آلمان (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Feb 9Rating: 3.0قوانین زندگی در کشور آلمان قسمت دوماگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید و یا علاقمندید در تور خارجی و بخصوص تور آلمان شرکت کنید و یک تور ارزان مدنظرتان است، ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. برای شروع هر سفر لازم است علاوه بر شناخت فرهنگ و جاذبه های کشور مقصد از باید و نباید های آن کشور هم مطلع شوید. در این بخش به برخی از قوانین عجیب کشور آلمان اشاره خواهیم کرد.

اگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید و یا علاقمندید در تور خارجی و بخصوص تور آلمان شرکت کنید و یک تور ارزان مدنظرتان است، ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. برای شروع هر سفر لازم است علاوه بر شناخت فرهنگ و جاذبه های کشور مقصد از باید و نباید های آن کشور هم مطلع شوید. در این بخش به برخی از قوانین عجیب کشور آلمان اشاره خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی