باید و نبایدهای زندگی در آلمان (قسمت 2)

باید و نبایدهای زندگی در آلمان (قسمت 2)

قوانین آلمان

باید و نبایدهای زندگی در آلمان:

(قسمت 2)

چنانچه قصد سفر دارید و برای یک تور ارزان داخلی و یا تور خارجی برنامه ریزی می کنید، خوب است کمی درباره جاذبه ها، آداب و رسوم و بخصوص هنجارهای مقصد سفرتان اطلاعاتی بدست آورید. در این بخش با اول تور همراه باشید تا بیشتر نکاتی که باید در تور آلمان رعایت کنید آشنا شوید:

اینترنت همگانی:

در آلمان مشکلی به عنوان اینترنت و سرعت کم آن نخواهید داشت چون در همه مناطق شهرهای بزرگ و حتی خیلی از روستاها و شهرهای کوچک آلمان، به راحتی و سرعت خوب به اینترنت دسترسی خواهید داشت. البته وای-فای در کافه و رستوران خیلی ارائه نمی شود.

 

صراحت لهجه:

آلمانی ها خیلی رُک هستند. معتقدند که نباید خود واقعی را مخفی کرد و یا از ابراز نظر و حرف خود خجالت بکشید؛ بنابراین چنانچه جملاتی همچون "چقدر چاقی!" و یا "این رنگ اصلا به تو نمی آید" را از یک آلمانی شنیدید، اصلا دلخور و ناراحت نشوید. این مسئله درباره مسن ترها هم صدق می کند؛ انگار هر چه سن یک آلمانی بالاتر برود به صراحت و رک گویی او هم افزوده خواهد شد.

اهمیت پول نقد:

خیلی از رستوران ها و کافه های آلمان، ابزار پرداخت هزینه از طریق کارت بانکی ندارند و یا فقط کارت های اعتباری آلمان را قبول می کنند؛ پس سعی کنید همیشه در زمان خروج از اقامتگاه خود، پول نقد در کیفتان بگذارید.

می توانید یک کیف پول مخصوص به همراه داشته باشید تا سکه هایی که از فروشنده ها می گیرید داخل آن بگذارید.

باران همیشگی آلمان:

 آلمان زمستان بسیار سردی دارد که ممکن است تحمل آن کمی برای شما سخت باشد. بنابراین قصد سفر به آلمان دارید آن هم در زمستان یادتان باشد حتما چندین لباس گرم در چمدانتان بگذارید. حتی اگر فصول دیگر سال سفر می کنید، در انتظار بارش باران و رگبارهای تند باشید.

یکشنبه ها:

 روزهای یکشنبه در واقع جمعه و تعطیلی مردم آلمان است، اما تفاوتی هم دارند تمام نقاط آلمان در یکشنبه ها تعطیل می شوند. هر مغازه و فروشگاهی که فکرش را بکنید تعطیل می شود. پس چنانچه در روز یکشنبه با در بسته یک مغازه یا رستوران و کافه مواجه شدید خیلی تعجب نکنید. بهتر است از قبل از باز بودن مرکز موردنظرتان اطمینان حاصل کنید.

قانونمند باشید:

از خصوصیات شاخص مردم آلمان، پایبندی آن ها به قوانین است انقدر که آنها را قانونمندترین مردم جهان می دانند؛ پس قبل از سفر تمرین کنید که به قوانین احترام بگذارید. عبور از خیابان قبل از سبز شدن چراغ عابر پیاده و یا هر سرپیچی دیگری از قوانین در آلمان را فراموش کنید و یا جریمه ای سنگین بپردازید.

خوش قول باشید:

با سفر به آلمان حتما متوجه ارزش زمان خواهید شد. در قرارها، میهمانی ها و سایر قرار ملاقات های آلمانی ها، دیر رسیدن معنا ندارد. حتی اگر از پیش تماس بگیرید و بگویید که دیرتر می رسید حتما واکنش بدی خواهید دید.

باید و نبایدهای زندگی در آلمان (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Oct 6Rating: 3.0باید و نبایدهای زندگی در آلمان قسمت دومچنانچه قصد سفر دارید و برای یک تور ارزان داخلی و یا تور خارجی برنامه ریزی می کنید، خوب است کمی درباره جاذبه ها، آداب و رسوم و بخصوص هنجارهای مقصد سفرتان اطلاعاتی بدست آورید. در این بخش با اول تور همراه باشید تا بیشتر نکاتی که باید در تور آلمان رعایت کنید آشنا شوید.

چنانچه قصد سفر دارید و برای یک تور ارزان داخلی و یا تور خارجی برنامه ریزی می کنید، خوب است کمی درباره جاذبه ها، آداب و رسوم و بخصوص هنجارهای مقصد سفرتان اطلاعاتی بدست آورید. در این بخش با اول تور همراه باشید تا بیشتر نکاتی که باید در تور آلمان رعایت کنید آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی