قوانین زندگی در کشور آلمان (قسمت 1)

قوانین زندگی در کشور آلمان (قسمت 1)

قوانین آلمان

قوانین زندگی در کشور آلمان:

(قسمت 1)

اگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید و یا علاقمندید در تور خارجی و بخصوص تور آلمان شرکت کنید و یک تور ارزان مدنظرتان است، ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. برای شروع هر سفر لازم است علاوه بر شناخت فرهنگ و جاذبه های کشور مقصد از باید و نباید های آن کشور هم مطلع شوید. در این بخش به برخی از قوانین عجیب کشور آلمان اشاره خواهیم کرد:

بی ادب نباشید:

کشور و مردم آلمان به مودب بودن و رسمی صحبت کردن شهره جهان هستند و چنانچه قصد دارید نظر کسی را در آلمان به خود جلب کنید و یا او را تحت تاثیر قرار دهید پیشنهاد می کنیم حتما از ضمیر شما برای مخاطب قرار دادن او استفاده کنید. جالب است بدانید که در آلمان حتی با کودکان هم به صورت رسمی صحبت می کنند و به همین خاطر این رویه و روش صحبت کردن در میان مردم آلمان نهادینه می شود. توجه کنید که در برخوردتان با یک مامور پلیس حتما این اصل را رعایت کنید، چون مامور پلیس می تواند شما را جریمه کند.

قسمت اول سرود ملی آلمان را نخوانید:

سرود ملی آلمان در سال ۱۷۹۷ توسط یوزف هایدن (Joseph Hayden) خلق شد و در سال ۱۸۴۱ هنریچ هافمن (Heinrich Hoffman) شعر آن را سرود. این سرود در سال ۱۹۲۲ به عنوان سرود ملی آلمان شناخته شد. در دوره نازی ها، در شروع کار این سرود متنی به عنوان این که آلمان از همه بالاتر است، قرائت می شد. پس از جنگ جهانی دوم آلمان خود را از نازی ها جدا و تنها بخش های دیگر سرود را می خوانند.

می توانید بخش های اول سرود را بخوانید ولی این کار شما سبب آزردگی خاطر اهالی این سرزمین خواهد شد.

مراقب باک ماشین باشید:

باک ماشین همیشه باید بنزین داشته باشد. در صورت اتمام بنزین و ایستادن در اتوبان حتما جریمه خواهید شد. البته پلیس اینکار را می کند تا افراد بی دقت بنزین زدن را فراموش نکنند.

هیچوقت در خطوط دوچرخه راه نروید:

کشور  آلمان زیرساخت های خیلی خوبی دارد و در اکثر بخش های این سرزمین می توانید پیاده راه ها و مسیرهای ویژه دوچرخه سواری را ببینید که در اکثر شهرهایش کشیده شده اند. تنها دقت کنید برای این که از این امکانات برخوردار شوید باید قوانین و اصولی را رعایت کنید؛ در خط مخصوص خود راه بروید. در صورت تخطی حتما جریمه خواهید شد.

وقت شناس باشید:

علاوه بر مودب بودن یکی دیگر از خصایص  آلمانی ها وقت شناس بودنشان است و به آن افتخار می کنند. می توان با یقین گفت که به همین علت آلمان تبدیل به یکی از کشورهای موفق در زمینه اقتصاد در اروپا شده. به همین خاطر مردم تمام تلاش خود را می کنند تا وقت شناسی را رعایت کنند و از کسی که با او قرار دارند هم چنین انتظاری دارند.

در خانه کفش نپپوشید:

پیش از ورود به منزل حتما باید کفش هایتان از پا در آورید.  این یکی اشتراکات میان مردم آسیا و بعضی از کشور های اروپایی است. در آلمان میزبان از شما می خواهد تا کفش خود را پیش از ورود در آورید.

قوانین زندگی در کشور آلمان (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jan 16Rating: 3.0قوانین زندگی در کشور آلمان قسمت اولاگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید و یا علاقمندید در تور خارجی و بخصوص تور آلمان شرکت کنید و یک تور ارزان مدنظرتان است، ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. برای شروع هر سفر لازم است علاوه بر شناخت فرهنگ و جاذبه های کشور مقصد از باید و نباید های آن کشور هم مطلع شوید. در این بخش به برخی از قوانین عجیب کشور آلمان اشاره خواهیم کرد.

اگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید و یا علاقمندید در تور خارجی و بخصوص تور آلمان شرکت کنید و یک تور ارزان مدنظرتان است، ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. برای شروع هر سفر لازم است علاوه بر شناخت فرهنگ و جاذبه های کشور مقصد از باید و نباید های آن کشور هم مطلع شوید. در این بخش به برخی از قوانین عجیب کشور آلمان اشاره خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی