فستیوال شب جادوگران آلمان

فستیوال شب جادوگران آلمان

تور آلمان

جشن شب جادوگران

فستیوال شب جادوگران آلمان:

جشن شب جادوگران:

شب جادوگران که به واپورگینچ یا شهرت دارد. مراسمی شاد و پر هیاهو و پر ازدحام با ظاهری متمایز از سایر جشن هایی که تا به حال دیده اید و مقداری شبیه به هالووین. این مراسم در ۳۰ آوریل درست یک روز و شب قبل از آغاز و ورود به فصل بهار هر سال بدون عقب یا جلو شدن تاریخ در آلمان برگزار خواهد شد و تا پپایان اولین روز بهار ادامه خواهد داشت؛ همه اهالی شهر در این جشن برای شادباش فصل جدید و دور شدن بدی ها کنار هم هستند، بزرگترها لباس های عجیب و ترسناک می پوشند البته کودکان نیز تبعیت می کنند و به خوش آمدگویی فصل جدید می روند.

این جشن پر سر و صدا را مردم راهی برای مبارزه با بدی ها و ناپاکی ها می دانند. آن با هم متحد می شوند تا به صورت عجیب و غریب و جادویی به نبرد جادوگران بروند، همه اهالی شهر صورت هایی نقاشی شده دارند در این شب. کلاه های خاص جادوگران را به سر می کنند، رژه می روند و شادی می کنند.

در واقع جشن شب جادوگران نخستین بار برفراز کوه هارز که در مرکز آلمان واقع شده است برگزار شد و بعد ها به مناطق دیگر آلمان و حالا نیز با اشاعه فرهنگ به سایر کشورهای اروپایی نیز راه پیدا کرده، خیلی ها معتقدند که آلمانی ها  همیشه بهانه ای برای شاد بودن پیدا خواهند کرد و این جشن نیز فقط برای شاد بودن و سرگرم شدن جوانان است.

در حقیقت مردم اعتقاد دارند که با پوشیدن لباس هایی همچون جادوگران می توانند با جادوگران پلید که نمی خواهند بهار از راه برسد مقابله کنند، شب جادوگران رقص و پایکوبی منحصربفرد خود را دارد. مردم آتش روشن می کنند، می رقصند و با خوراکی و نوشیدنی های غیر الکلی از هم پذیرایی می کنند.

روز قبل از شب جادوگران:

مردم هیجان زده شروع جشن هستند، جوانترها یک روز قبل از شروع جشن جمع آوری چوب و تنه ی درخت از روستا های اطراف را شروع می کنند و وظیفه دارند بزرگ ترین توده ی چوبی را از شاخه ها و چوب ها درست کنند.

بعد از این که جوانان جمع آوری چوب از روستاهای اطراف را به پایان رساندند ، آن ها را همچون خیمه های سرخپوستان جاسازی می کنند و درون این خیمه ها را با لاستیک، زباله یا بوته هایی آتش زا پر می کنند و بنزین و آتش زنه هم به آن ها اضافه می کنند.

سپس در مناطقی که بناست جشن شب جادوگران در آن محل برگزار شود عروسکی زشت نصب می کنند. این عروسک سمبل و نشان دهنده جادوگران است تا همه بدانند که آن محل شوم است و رقابت برای اینکه بزرگترین آتش ادامه دارد و تا فردا همه جا شوم تر و سحر آمیز تر می شود ادامه خواهد داشت.

مردم نیز بیکار نیستند و بر سر در منازل خود اشکال خبیث نمدی یا جورابی را نصب می کنند و انتظار فرا رسیدن شب و جادوگران را می کشند.

فستیوال شب جادوگران آلمانReviewed by Yeganeh on Apr 21Rating: 3.0فستیوال شب جادوگران آلماناگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آلمان و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آلمان و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی