جشن جادوگران در آلمان

جشن جادوگران در آلمان

تور آلمان

جشن شب جادوگران

جشن جادوگران در هلند:

جشن جادوگران هلند:

هلند کشوری است در غرب اروپا و آلمان، در هلند ۲۷ آوریل روز ملی ملکه یا روز پادشاه معرفی می شود و معمولا جشن پادشاهان نیز، با این روز برگزار می شود، جشن جادوگران در هلند بین ۲۷ تا ۳۰ آوریل در تغییر است و هر سال در این چهار روز برگزار خواهد شد، مردم هلند جشن ملکه و جادوگران را با یکدیگر جشن می گیرند،آتش روشن می کنند، رقص می کنند و چهره های خود را عجیب و غریب می کنند.چون دو مناسبت در یک روز اتفاق می افتد این جشن خیلی پرهیاهو می شود و شور و هیجان زیادی دارد.

در هلند شب جادوگران دردسرهای خاص خود را دارد.گروهی این جشن را رواج شیطان پرستی میشمرند و بعضی دیگر نیز جدا شدن این دو جشن از یکدیگر را می خواهند و برخی هم این مراسم را مقایر دین مسیحیت می دانند.

جشن جادوگران در آلمانReviewed by Yeganeh on Apr 22Rating: 3.0جشن جادوگران در آلماناگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آلمان و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آلمان و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی