تاریخچه ی جشن شب جادوگران

تاریخچه ی جشن شب جادوگران

تور آلمان

جشن شب جادوگران

تاریخچه ی جشن شب جادوگران:

پیشینه شب جادوگران:

اعتقاد به این مراسم به قرون وسطی بر می گردد ولی چون تا سال ها این مراسم جشن نداشت تاریخ دقیق آن معلوم نیست. بعضی می گویند تاریخ این جشنواره اوایل قرن ۱۷ میلادی است؛ باور غالب در این جشن این بود که جادوگران دوست ندارند بهار برسد، پس در این شب جمع می شوند تا با شیاطین مقابله کنند.

هارتس منطقه ای واقع در آلمان است و جشنواره شب جادوگران نخستین بار از این منطقه نشات گرفته و کم کم به تمام نواحی و سراسر آلمان و شهرهای اروپا نفوذ کرده.

شب جادوگران در سال ۲۰۰۲ میلادی برای نخستین بار به شکل جشن و پایکوبی برگزار میشد و بهانه ای بود برای دور هم جمع شدن و شادمانی جوانان،همه مردم جمع می شوند و صورت یکدیگر را نقاشی میکنند و مراسمهایی همچون غواصی و رقص و اجرای موسیقی و شرط بندی دارند.

تاریخچه ی جشن شب جادوگرانReviewed by Yeganeh on Apr 26Rating: 3.0تاریخچه ی جشن شب جادوگراناگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آلمان و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آلمان و دیدن جاذبه های معروف آن و تجربه یک تور ارزان به یادماندنیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی