راهنمای دسترسی به دنیای پرندگان کیپ تاون

راهنمای دسترسی به دنیای پرندگان کیپ تاون

تور ارزان راهنمای دسترسی به دنیای پرندگان کیپ تاون

راهنمای دسترسی به دنیای پرندگان کیپ تاون

راهنمای دسترسی به مجموعه پرندگان کیپ تاون:

از اهداف اساسی و مقصودهای احداث مجموعه بزرگ دنیای پرندگان در کیپ تاون این بود که صنعت گردشگری در شهر کیپ تاون را تقویت کنند، به همین علت سعی شده تا جایی که امکان داشته عالی ترین خدمات و امکانات را در اختیار گردشگران قرار بدهند؛ از جمله خدمات قابل قبول رفاهی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات دنیای پرندگان کیپ تاون:

محیط مخصوص برای گردش بچه ها، افراد کم توان و افراد کهنسال فراهم شده و تخفیف هایی هم برای این افراد روی بلیت محسوب می شود.

در مجموعه دنیای پرندگان یک زمین برای بازی کودکان فراهم شده و انواع لوازم بازی همچون تاب و سرسره هم دارد تا بچه ها هم بتوانند کمی استراحت و بازی کنند.

اگر بخواهید تمام قسمت های متفاوت دنیای پرندگان را ببینید، نیاز به رفع خستگی و تجدید قوا خواهید داشت برای اینکار به کافه رابینز نست (Robin's Nest) مراجعه کنید و نوشیدنی های عالی اش را از دست  ندهید.

در بیشتر نواحی این مجموعه نمی توانید بایستید؛ ولی در زیستگاه فلامینگوها می توانید در کنار دوستان و آشنایان ساعاتی پیک نیک کنید و از چشم اندازهای اطراف لذت ببرید.

تهیه سوغاتی برای خیلی از توریست ها و گردشگران فعالیتی سرگرم کننده محسوب می شود. در مجموعه دنیای پرندگان یک فروشگاه سوغاتی با عنوان کیریو شاپ (Curio Shop) وجود دارد و علاقه مندان می توانند از آن انواع لوازم مرتبط با پرنده ها را خریداری نمایند.

در تمام بخش های مجموعه دنیای پرندگان آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی وجود دارد، در ضمن افراد کم توان هم  از این امکانات بهرمند می شوند.

می توانید در این مجموعه ماشین کودک (Children's pushcarts) اجاره کنید. هر ماشین کودک  20 راند آفریقای جنوبی کرایه داده می شود.

مسیر و هزینه:

 برای دسترسی به مجموعه پرندگان کیپ تاون ابادا به بندر هوت (Hout bay) مراجعه کنید. بعد از دسترسی به هوت باید جاده والی یا دره (Valley) را در پیش بگیرید. برای دسترسی به دنیای پرندگان در هوت و در جاده والی تابلوهای زیادی وجود دارند که شما را تا رسیدن به مجموعه راهنمایی خواهند کرد.

 بیشتر توریست ها با تورهای گردشگری به این مجموعه سفر می کنند؛ ولی چنانچه می خواهید تنهایی از دنیای پرندگان دیدن کنید، جای نگرانی نیست چون مسیر دسترسی به آن راحت است و پارکینگ رایگان هم در اختیارتان قرار می گیرد.

 چنانچه قصد دارید که از لوازم نقلیه عمومی استفاده کنید، تنها می توانید از اتوبوس های ویژه ای که در بندر هوت حضور دارند استفاده کنید آن گردشگران را به مجموعه پرندگان می برند.

قبل از ورود به مجموعه دنیای پرندگان کیپ تاون ابتدا باید بلیت بگیرید. هزینه ها برای افراد مختلف متغیر است.

هزینه بلیت:

بازنشستگان و دانشجویان: 75 راند آفریقای جنوبی

کودکان: 40 راند آفریقای جنوبی

بزرگسالان: 120 راند آفریقای جنوبی

معلولان: رایگان

پنج در صد مالیات محسوب می شود که به هزینه بلیط اضافه خواهد شد.

آدرس: آفریقا، کیپ تاون، بندر هوت، جاده 4914 والی، دنیای پرندگان

راهنمای دسترسی به دنیای پرندگان کیپ تاونReviewed by مهدی on May 13Rating: 3.0راهنمای دسترسی به دنیای پرندگان کیپ تاون در یک تور ارزان آفریقا جنوبی ، میتوانید از دنیای پرندگان کیپ تاون دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی آفریقا جنوبی است .

در یک تور ارزان آفریقا جنوبی ، میتوانید از دنیای پرندگان کیپ تاون  دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی آفریقا جنوبی است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی