مراکز خرید نخجوان

مراکز خرید نخجوان

تور آذربایجان

مراکز خرید نخجوان

مراکز خرید نخجوان:

بازارهای نخجوان شامل محصولات ساخت ترکیه، ايران و روسی است.

بازار ٥٧:

بازار 57 یک بازار روباز و هر روزه است، به جز یکشنبه ها هر روز از ساعت ٩ صبح تا دو بعد از ظهر فعالیت دارد و کالاهایش را لوازم خانگی، پوشاک،طلا و جواهرآلات شکل می دهند. بیرون بازار هم میوه و سبزی عرضه می شود. اینجا هم چانه زنی به کمکتان می آید.

آليش و ريش:

فروشگاهی وسیع و یک طبقه كه با سرمايه گذاری شركتی ترکیه ای و به قصد عرضه کالاهای تولید ترکیه ساخته شده است. قيمت های محصولات این فروشگاه بی شباهت به قیمت های داخل ايران نیست.

مركز تجارت:

بنایی عظیم به رنگ صورتی كه بر فرازش،هتل تجارت واقع شده. این مرکز دو طبقه همکف و اول دارد و مرکز خریدی مدرن و گران بشمار میرود. اینجا هر نوع محصولی را که فکرش را بکنید می توانید پیدا کنید.

مراکز خرید نخجوانReviewed by Yeganeh on Jul 14Rating: 3.0مراکز خرید نخجواناگر مایلید در تور آذربایجان و تور نخجوان از جاذبه های نخجوان دیدن کنید و با فرهنگ و آداب رسوم مردم این شهر آشنا شوید، اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان نخجوان را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور آذربایجان و تور نخجوان از جاذبه های نخجوان دیدن کنید و با فرهنگ و آداب رسوم مردم این شهر آشنا شوید، اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان نخجوان را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی