فروشگاه های مرکز خرید۲۸مال باکو (قسمت 1)

فروشگاه های مرکز خرید۲۸مال باکو (قسمت 1)

تور آذربایجان

مراکز خرید باکو

فروشگاه های مرکز خرید۲۸مال باکو:

(قسمت 1)

کیف و کفش:

چنانچه قصد خرید کیف و کفش را دارید، خوب است بدانید که مرکز خرید 28 مال در این زمینه فروشگاه های بسیار معروف از برندهای بنام دارد. این مجموعه فقط 4 فروشگاه کیف و کفش دارد؛ اما اجناسشان بسیار معتبر و باکیفیت است:

کیف و کفش آلدو: طبقه سوم: برند آلدو محصولات درجه یک از چرم و کفش های مد روز را عرضه می کند.

لوازم جانبی مد و لوازم آرایشی سیکس: طبقه سوم: سیکس یکی از برندهای مشهور عرضه کننده زیورآلات، عینک، کیف و ... است که شعبات زیادی در اروپا دارد. 

پینک اکسسوریز

اکسسورایز 

لوازم خانگی و برقی:

اینجا برای علاقمندان به لوازم خانگی و برقی نیز محصولات خوبی وجود دارد:

لوازم خانگی موزیک گالری: طبقه اول: شرکت موزیک گالری بیست سال سابقه دارد و لوازم خانگی و برقی تولید و عرضه می کند. این برند متعلق به آذربایجان است.

لوازم برقی ارشاد: در این فروشگاه نیز می توانید انواع لوازم برقی و دیجیتال و هوشمند را خریداری کنید. از جمله محصولات این فروشگاه می توان به موبایل، دوربین، لوازم خانگی و ... اشاره کرد.

لوازم منزل:

برای خرید لوازم منزل نیز می اوانید روی این مرکز خرید کوچک حساب کنید.

سل هوم: طبقه اول: یک برند محلی که در زمینه تولید و فروش لوازم منزل فعالیت دارد. این  برند در نقاط متفاوت دنیا در حال تولید محصول و عرضه آن هاست.

اسکاندیناویا هوس: طبقه اول: در این فروشگاه می توانید انواع ظروف و قابلمه را خریداری کنید در ضمن لوازم اتاق خواب نیز در این فروشگاه ارائه می شود.

سایر فروشگاه ها:

مرکز خرید 28 مال دو کتابفروشی و سه اسباب بازی فروشی نیز دارد:

کتاب فروشی علی و نینو: این کتاب فروشی در طبقه چهارم واقع شده است. علی و نینو از کتابفروشی های زنجیره ای باکو بشمار می رود و در آن حدود 30 هزار کتاب متفاوت به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی و آذربایجانی عرضه می شود. برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی این کتابفروشی و خرید از آن بسیار جالب توجه خواهد بود.

گرافیکا: گرافیکا دقیقا کنار علی و نینو واقع شده است. بنابراین برای خرید از این کتابفروشی به طبقه چهارم بروید.

اسباب بازی فروشی ارلی لرنینگ سنتر: فروشگاه اسباب بازی فروشی ارلی لرنینگ سنتر اسباب بازی فروشی مشهور و برندی انگلیسی است که بازی های بسیار جذاب، باکیفیت و سرگرم کننده ارائه می کند. پیشنهاد می کنیم سری به آن بزنید و از اسباب بازی ها جالب و آموزنده این فروشگاه بخرید. آدرس:طبقه چهارم

اسباب بازی فانتزی: این فروشگاه نیز در طبقه چهارم است، از اسباب بازی فروشی های زنجیره ای آذربایجان محسوب می شود.

اسباب بازی فروشی ایمجیناریوم: ایمجیناریوم برندی آمریکایی و زنجیره ای است و 2000 شعبه در دنیا دارد.

سوپر مارکت 28مال:

مرکز خرید 28 مال علاوه بر فروشگاه های یاد شده، یک سوپرمارکت بزرگ به نام بازار استور نیز دارد. این سوپرمارکت هر روز زودتر از سایر فروشگاه ها فعالیت خود را شروع می کند و چنانچه زودتر به 28 مال بروید، خوب است که ساعتی در این فروشگاه بگردید و خرید روزانه خود را انجام دهید.

آدرس: طبقه اول

فروشگاه های مرکز خرید۲۸مال باکو (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 27Rating: 3.0فروشگاه های مرکز خرید۲۸مال باکو قسمت اولاگر مایلید که در تور آذربایجان تور باکو از مراکز خرید باکو نیز دیدن کنید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان آذربایجان را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور آذربایجان تور باکو از مراکز خرید باکو نیز دیدن کنید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان آذربایجان را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی