رستوران های معروف شهر شکی

رستوران های معروف شهر شکی

تور آذربایجان

رستوران های شکی

رستوران های معروف شهر شکی:

رستوران چلبی خان:

رستورانی با دکور چوب کاج که در شما احساس بودن در جنگل را زنده می کند. اینجا مرتب به شما توصیه می شود غذایتان را کامل میل کنید. تابستانها نیز می توانید کنار درختان کاج بیرون رستوران غذا میل کنید.

شاهین کافسی:

این رستوران در قلعه چلبی نوخا واقع شده. داخل قلعه کافه و بیرون آن با چند اطاقک محل سرو غذاست، اطاقکها با پارچه پوشیده شده اند و به صورت پیچک تزیین شده اند. کیفیت غذاهای این رستوران عالیست و دلمه ی برگ مو که داخل قابلمه سفالی سرو می شود، محبوب ترین غذای آن است.

 

هتل کاروانسرا:

دو رستوران دارد که غذاهای آذری سرو می کنند. در تابستان زیر کلاه فرنگی چوبی در باغ رز غذا سرو می شود و زمستان هم غذا داخل اتاق های طاقدار و همراه با موسیقی و ساز و آواز از میهمانان پذیرایی میکنند.

رستوران های معروف شهر شکیReviewed by Yeganeh on May 13Rating: 3.0رستوران های معروف شهر شکیاگر مایلید در تور آذربایجان جاذبه های آذربایجان را ببینید و به شهر شکی آذربایجان سفر کنید، برای تجربه تور ارزان آذربایجان این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور آذربایجان جاذبه های آذربایجان را ببینید و به شهر شکی آذربایجان سفر کنید، برای تجربه تور ارزان آذربایجان این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی