راهنمای سفر به نخجوان

راهنمای سفر به نخجوان

تور آذربایجان

نخجوان

راهنمای سفر به نخجوان:

حمل و نقل نخجوان:

بهترین گزینه برای گردش در شهر نخجوان تاکسی خواهد بود. نرخ کرایه تاکسی در این شهر ثابت است و کرایه ارزان، به همین علت نگران کرایه ی نامعقول و زیاد نباشید. برای هر مسیر تقریبا هزینه ای دوهزار تومانی برای تاکسی می پردازید. برای خارج شدن از شهر با راننده درمورد مبلغ کرایه به توافق برسید. البته برای اینکار باید مهارت زیادی داشته باشید برای چانه زنی و البته باید بتوانید به خوبی آذری را نیز صحبت کنید.

آب و هوا نخجوان:

آب و هوای نخجوان در کل شباهت زیادی به استان های شمال غربی ایران دارد. یعنی اینکه زمستان هایش سرد و سخت و تابستانهایش خشک است، البته به علت ارتفاع داشتن و موقعیت جغرافیایی این شهر. آفتاب نخجوان بسیار سوزان است، بنابراین درصورت حساسیت به آفتاب و تابستان حتما کرم ضد آفتاب و چتر مخصوص و... را به همراه ببرید.

راهنمای سفر به نخجوانReviewed by Yeganeh on Jul 5Rating: 3.0راهنمای سفر به نخجواناگر مایلید در تور آذربایجان و تور نخجوان از جاذبه های نخجوان دیدن کنید و با فرهنگ و آداب رسوم مردم این شهر آشنا شوید، اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان نخجوان را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور آذربایجان و تور نخجوان از جاذبه های نخجوان دیدن کنید و با فرهنگ و آداب رسوم مردم این شهر آشنا شوید، اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان نخجوان را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی