راهنمای حمل و نقل شهر شکی

راهنمای حمل و نقل شهر شکی

تور آذربایجان

شهر شکی

راهنمای حمل و نقل شهر شکی:

حمل و نقل:

برای عبور و مرور در شکی گزینه هایی پیش رو دارید:

تاکسی:

مقصدتان را حفظ کنید چون در آذربایجان چیزی به اسم آدرس نداریم. اکثر خیابان ها نامشان تغییر کرده بنابراین حتما نام مقصدتان را به راننده بگویید. شش تا هشت هزار تومان هم برای کرایه در نظر بگیرید.

اتوبوس:

اتوبوسها از ٧ صبح تا ٨ شب فعالیت دارند و سی تومان کرایه دریافت می کنند. شکی ٢٤ مسیر اصلی برای اتوبوس دارد راننده هایش به آذری و روسی حرف میزنند.

مراکز خرید:

بازارتره بهترین گزینه برای خرید سوغات است و انواع سفال، صنایع دستی فلزی، فرش و میوه، سبزی، گوشت، پنیر و حتی زعفران در آن عرضه می شود. کارخانه ابریشم شکی در خیابان رسول زاده واقع شده اما نمی توانید از آن دیدن کنید، ولی مغازه ایپگ مقابلش است و روسری های ابریشمی زیبایی را عرضه می کند.

راهنمای حمل و نقل شهر شکیReviewed by Yeganeh on Jul 20Rating: 3.0راهنمای حمل و نقل شهر شکیاگر مایلید در تور آذربایجان جاذبه های آذربایجان را ببینید و به شهر شکی آذربایجان سفر کنید، برای تجربه تور ارزان آذربایجان این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور آذربایجان جاذبه های آذربایجان را ببینید و به شهر شکی آذربایجان سفر کنید، برای تجربه تور ارزان آذربایجان این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی