تاریخچه شهر شکی آذربایجان

تاریخچه شهر شکی آذربایجان

تور آذربایجان

شهر شکی

تاریخچه شهر شکی آذربایجان:

تاریخچه:

شکی تاریخچه ای بسیار طولانی دارد و نمی توان دقیقا درمورد آن نظری دارد. ولی جالبترین موزه در شکی موزه مشبک است. چراکه شکی را شهر مشبک ها میدانند. مشبک سازی هنری است قدیمی که در ایران هم رایج است. در این هنر، چسب، میخ، پیچ و شی خارجی درکار نیست، تنها تکه های چوب همچون پازلی در هم چفت و یک شکل بزرگ تر همچون در پنجره یا پاراوان محصولی را بوجود می آورند.

رستورانهای شکی خیلی بصرفه اند و هر خیابان معروف شکی حتما حداقل یک رستوران خوب برای میزبانی گردشگران دارد. آش و پیتی از خوراکی های خوشمزه شکی هستند. پیتی خوراکی است که به آبگوشت خودمان شباهت دارد، حتی طرز خوردن آن نیز با تلیت کردن نان و جدا خوردن گوشت صورت میگیرد. شکی برای شیرینی هایش هم شهرت دارد، حلوایِ شکی در آذربایجان، همچون کلوچه شمال محبوبیت و شهرت دارد.

تاریخچه شهر شکی آذربایجانReviewed by Yeganeh on Jul 20Rating: 3.0تاریخچه شهر شکی آذربایجاناگر مایلید در تور آذربایجان جاذبه های آذربایجان را ببینید و به شهر شکی آذربایجان سفر کنید، برای تجربه تور ارزان آذربایجان این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور آذربایجان جاذبه های آذربایجان را ببینید و به شهر شکی آذربایجان سفر کنید، برای تجربه تور ارزان آذربایجان این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی