بخش های مختلف مرکز حیدر علی اف

بخش های مختلف مرکز حیدر علی اف

تور آذربایجان

مرکز حیدر علی اف باکو

بخش های مختلف مرکز حیدر علی اف:

مجموعه فرهنگی حیدر علی اف از 3 بخش اصلی تششکیل شده که در ادامه این بخش با یک یک آن ها اشنا خواهید شد:

موزه حیدر علی اف:

منحصربفردترین و جالب ترین قسمت مرکز فرهنگی حیدر علی اف، موزه آن می باشد که در سه طبقه به گردشگران این فرثت را می دهد تا با حیدر علی اف، رهبر ملی آذربایجان و سومین رییس جمهور کشور آذربایجان آشنا شوند. برای بازدید از موزه به داخل این قسمت  از بنا بروید، در بدو ورود طراحی منحصربفرد و نحوه نمایش اطلاعات و آثار نظرتان را جلب خواهد کرد. این بخش انقدر جذابیت دارد که حتی چند ساعت نیز برایتان سریع سپری می شود.

در این قسمت از مجتمع حیدر علی اف صفحه نمایش هایی بسیار بزرگ، لمسی و جالب توجه نصب شده و در محیطی تعاملی شما می توانید تصاویر و زندگی نامه حیدر علی اف را مطالعه کنید. در این موزه که بگردید خیلی زود با زندگی کاری و شخصی حیدر علی اف آشنا خواهید شد و از جایگاه حیدر علی اف در تاریخ سیاسی جمهوری آذربایجان آگاه می شوید.

علاوه بر اطلاعات تصویری و نوشتاری لباس های رسمی، مدال های متفاوت، ماشین های تشریفاتی و لوازم منزل حیدر علی اف نیز در این موزه به نمایش گذاشته شده اند.

آمفی تئاترها:

آمفی تئاترهای مرکز حیدر علی اف یک مجموعه را شکل می دهند، که از 4 بخش تشکیل شده اند. 2 سالن چند منظوره کنفرانس نیز در این مجموعه قرار می گیرند. البته جذابترین بخش این مجموعه، سالن اصلی آمفی تئاتر یا آدیتوریوم است که حدود 1200 متر مربع وسعت و ظرفیت 960 نفره را داراست و البته از طراحی داخلی بسیار زیبایی برخوردار است. آدیتوریوم دوازده ورودی مجزا دارد و می توانید از هریک از این درها وارد شوید، با ورود به آن مجموعه ای از خطوط نامتقارن را می بینید که فضای بین سقف تا زمین را اشغال کرده اند. در ساخت و تزیین فضای داخلی آدیتوریوم از چوب بلوط بکاربرده شده که سبب برگشت صدا در هر نقطه ای از سالن می شود. در این آمفی تئاتر، اپراها، کنسرت ها و نمایش های بزرگ و باشکوهی برگزار می شود و هنرمندان مشهور و سرشناس زیادی برای برگزاری برنامه خود در این آمفی تئاتر علاقه نشان می دهند.

دو سالن کنفرانس یاد شده هم از طراحی و تجهیزات خوبی برخوردارند و برای برگزاری مراسم ها، همایش ها و نشست ها فضای عالی دارند. در ضمن این سالن ها پنل های خاصی دارند که می توان بوسیله شان فضای سالن ها را به 3 بخش تقسیم کرد. ارتفاع سالن نخست 7.6 متر است و ارتفاع سالن دوم 7.8 متر است. سالن کنفرانس اول در طبقه همکف واقع شده است و  1796 متر مربع مساحت دارد. سالن دوم، در طبقه سوم واقع شده و 1811 متر مربع وسعت دارد.

بخش های مختلف مرکز حیدر علی افReviewed by Yeganeh on May 3Rating: 3.0بخش های مختلف مرکز حیدر علی افاگر علاقمندید در یک تور خارجی و تور ارزان به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آذربایجان است.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی و تور ارزان به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور آذربایجان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی