امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید 28مال باکو

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید 28مال باکو

تور آذربایجان

مراکز خرید باکو

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید 28مال باکو:

سینمای 28مال:

سینمای مجتمع تجاری 28 مال،6 سالن بسیار بزرگ و مجهز و جدید دارد و از زمان شروع فعالیت تا بحال توانسته، مخاطبان سینمایی زیادی در شهر باکو بدست آورد. سینمای این مرکز را با نام «سینما پلاس» معرفی می کنند، البته شعبات دیگری نیز در آذربایجان دارد، که فیلم های روز دنیا و آذربایجان را اکران می کنند. برای رفتن به سینما پلاس، به آخرین طبقه مرکز خرید مراجعه کنید. علاوه بر سالن نمایش فیلم، چند کافه و غرفه عرضه خوراکی نیز دارد که می توانید قبل از ورود به سالن تماشا از این غرفه ها، تنقلات و نوشیدنی تهیه کنید. 

گفتیم که این سینما 6 سالن نمایش دارد. یکی از سالن ها پلاتینوم نام دارد. انتخاب پلاتینوم به عنوان سالنی برای دیدن فیلم انتخابی بسیار عالی خواهد بود چرا که امکانات بسیار خوبی دارد و می توانید در آن با شرایطی بسیار راحت مشغول تماشای فیلم مورد علاقه تان شوید. هنگامی که پا به سالن پلاتینوم بگذارید، صندلی های چرمی و ایتالیایی این سالن راحتی تماشاگران را فراهم می کند و نمی گذارد که گذشتن زمان در سینما را احساس کنید. در ضمن این امکان فراهم است که در زمان تماشای فیلم غذا و نوشیدنی سفارش بدهید.

اینکه چقدر هزینه بپردازید بستگی دارد در کدام سالن فیلم تماشا کنید، فیلم های این سالن در دو کیفیت دو بعدی و سه بعدی پخش می شوند.

 آدرس: طبقه 5 مرکز خرید

شهربازی 28مال:

به طبقه چهارم 28 مال که بروید می توانید از شهربازی کوچک آن استفاده کنید و سرگرم شوید. شهربازی 28 مال کیدز پلنت نام دارد و برای بچه هایتان چند ساعتی سرگرم کننده را رقم خواهد زد. در شهربازی کیدز پلنت، انواع بازی های ویدیویی، یک سینمای 6 بعدی، اتاق لیزری، زمین بازی و ... برای مراجعان فراهم شده. البته اینجا جز بچه ها به فکر بزرگترها هم بودند چون تعدادی از سرگرمی ها برای بزرگسالان هم در نظر گرفته شده و بچه ها و والدین می توانند در کنار هم بازی کنند.

شهربازی کیدز پلنت یک فروشگاه نیز دارد. می توانید به این فروشگاه بروید و هدایایی جالب برای کودک خود بخرید.

 آدرس: طبقه چهارم 28 مال

امکانات و خدمات مرکز خرید 28 مال:

در کنار سرگرمی ها و فروشگاه های متنوع مرکز خرید 28 مال، امکانات و خدمات خوبی هم برای رفاه و راحتی مراجعان فراهم شده.

پارکینگ: پارکینگ مرکز خرید 28 مال ظرفیت گنجایش 350 ماشین را دارد و با پرداخت هزینه ای مشخص می توانید خودروی خود را وارد این پارکینگ کنید.

میز خدمات مشتریان: برای مراجعه به این میز می توانید به طبقه دوم و نزدیک ورودی مراجعه کنید.

اتاق تعویض کودک: در همه طبقه های این مجتمع تجاری این امکان فراهم شده که مادرها بتوانند براحتی در اتاق هایی مشخص به فرزند خود رسیدگی کنند.

خودپرداز: در تمام بخش های مرکز خرید دستگاه های خودپردازی وجود دارد که می توانید برداشت وجه انجام دهید.

بخش گمشده ها: اگر چیزی گم کردید، فقط کافیست به میز خدمات مشتریان در طبقه دوم مراجعه کنید. 

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید 28مال باکوReviewed by Yeganeh on Jun 3Rating: 3.0امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید 28مال باکواگر مایلید که در تور آذربایجان تور باکو از مراکز خرید باکو نیز دیدن کنید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان آذربایجان را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور آذربایجان تور باکو از مراکز خرید باکو نیز دیدن کنید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان آذربایجان را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی