آبگرم روستای لاریجان

آبگرم روستای لاریجان

آبگرم لاریجان

آبگرم روستای لاریجان

آبگرم روستای لاریجان

جاده زیبای هراز در فاصله حدود 80 کیلومتری از تهران و در پیچ و خم دامنه های البرز روستایی ییلاقی و خوش آب و هوا را در خود جای داده است. شهرت روستای لاریجان وجود آبگرم طبیعی آن است با 60 تا 62 درجه دما و مملو از املاح معدنی و گوگردی. برای رسیدن به این روستا به نزدیکی‌های پلور که رسیدید مجسمه یک کوهنورد را می‌بینید که با دست خود به جاده‌ای فرعی اشاره دارد و ابتدای جاده هم یک رستوران بزرگ قرار دارد. وارد جاده فرعی شده، رینه و نیاک را که پشت سر گذاشتید، تابلوی لاریجان را خواهید دید. از نظر زمانی حدود دوساعت با تهران فاصله دارد و برای سفر یک روزه پیشنهاد کاملا جذابی است. حدود ساعت 10 صبح تا حدود 5 عصر بهترین زمان گشت و گذار و استفاده از آبگرم است. البته اگر قصد دارید شب را آنجا اتراق کنید، هم اتاق و هم سوییت برای اجاره وجود دارد. آبگرم های لاریجان همه خصوصی و خانگی و بصورت حوضچه های کوچک هستند و شاید یک یا دو حوضچه عمومی وجود داشته باشد.

شما به راحتی با یک تور ارزان داخلی لاریجان می‌توانید از طبیعت زیبا و آبگرم روستای لاریجان لذت ببرید !

آبگرم روستای لاریجانReviewed by اول تور on Nov 23Rating: 3.0آبگرم روستای لاریجانجاده زیبای هراز در فاصله حدود 80 کیلومتری از تهران و در پیچ و خم دامنه های البرز روستایی ییلاقی و خوش آب و هوا را در خود جای داده است.

جاده زیبای هراز در فاصله حدود 80 کیلومتری از تهران و در پیچ و خم دامنه های البرز روستایی ییلاقی و خوش آب و هوا را در خود جای داده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی