معرفی خیابان خوسان بانکوک

معرفی خیابان خوسان بانکوک

خیابان خوسان بانکوک

معرفی خیابان خوسان بانکوک

معرفی خیابان خوسان بانکوک

خیابان خوسان"  Khaosan Road اسم و شهرت خیابانی بسیار کوتاه در کشور تایلند است که هم اکنون از نامی جهانی برخوردار است و هرساله میزبان جمعیت زیادی از مسافران و گردشگرانی است که به تایلند سفر می کنند و حتما به خوسان هم سری میزنند.

 این خیابان معروف در ناحیه"بنگلام فو"  Banglamphu و در یک کیلومتری معبد Phra Kaeww جای دارد.

 "خوسان" Khaosan به زبان تایلندی به معنی برنج  است چون در گذشته این خیابان مملو از مغازه هایی بود که مشغول تجارت و خرید و فروش برنج در تایلند بودند.

چنانچه در پی جایی نه چندان گران هستید که در آن اقامتی چند روزه داشته باشید این خیابان و هتل هایش یکی از گزینه های خوب برای شما خواهند بود. در خیابان خوسان انواع هتل های سه ستاره و مهمان پذیرهای ارزان قیمت با خدمات و سرویس های خوب آماده ارائه خدمات و پذیرایی از گردشگران و مسافرین هستند.

 در ضمن توجه داشته باشید که خیابان خوسان به عنوان مرکز ارایه خدمات و سرویس های گردشگری و مسافربری نیز هست. پس این امتیازی خاص برای خوسان محسوب می ششود چون هم می توانید از هتل ها و مهمانپذیرهایش استفاده کنید و هم به راحتی برای گرفتن ویزا های مسافرتی به آزانس های مسافربری واقع در آن مراجعه نمایید.

 در خیابان خوسان انواع مختلف مغازه های صنایع دستی، تابلوهای نگارگری های دستی،فروشگاه های البسه، مغازه های فروش میوه های محلی و بسیاری چیزهای دیگر پیدا می شود که شما خیلی راحت در این خیابان به همه آن ها دسترسی خواهید داشت.

با فرا رسیدن ساعات شب در این خیابان افراد دست فروش از راه می رسند و تنقلات عجیب و غریب و البته خوشمزه خود را عرضه می کنند. یکی از این تنقلات حشرات کبابی است که بسیار طرفدار هم دارند.

 دقیقا رو به روی این خیابان یک پرستشگاه مخصوص بودا جای دارد قدمت این معبد حدودا صد سال است، حمایت و رسیدگی این معبد برعهده دولت تایلند است، جالب است بدانید که در بخش شمال غرب پایین خیابان یک محله وجود دارد که تمامی اهالی آن مسلمان هستند و در محله خود یک مسجد هم دارند که در آن به عبادت کردن مشغول می شوند.

در کتاب مشهور ساحل، این خیابان به اسم "مرکز پیاده روی جهانی" centre of the backpacking universeیاد شده است.

 خیابان خوسان بیشتر مورد علاقه افراد جوان و دانشجویان هنر است و با خیابان های دیگر در بانکوک کاملا متمایز و متفاوت است.

  زمانی که شما به آخر خیابان خوسان می رسید جاده بسته می شود و با یک بن بست مواجه می شوید ولی در انتهای خیابان یک ساختمان وجود دارد که در طبقه دوم آن یک رستوران دایر است و می توانید از آن جا به سمت دیگر خیابان بروید.

دیدنی های خیابان:

 یکی از جاذبه های خاص و اساسی خیابان خوسان وجود رستوران های خوب و کافه های آن است، به جز کافه ها و رستوان هایی که در خیابان خوسان وجود دارند، چیز عجیب دیگری هم نظرتان را به خود جلب خواهد کرد و آن وجود دست فروش هاست که غذا و دسر عرضه می کنند ولی برخی از آن ها عجیب هستند چون در حال سرو غذاهایی اند که با حشرات تهیه می شوند. 

در ساعات شب خیابان خوسان مرکز نمایش چراغ های نئونی و هالوژنی و همینطور فانوس های کاغذی زیبا است،که نگاه ها را به سوی خود جلب می کنند. خوب است بدانید در خیابان خوسان کسانی هم مشغول به کار هستند و کارشان ساختن مدارک جعلی است. آن ها در این امر بسیار باتجربه و متبهر هستند و به شکل مخفی مدارک و کارت شناسایی های جعلی می سازند.

 یکی دیگر از خصوصیت های اساسی خیابان خوسان که پیش تر هم به آن اشاره شد وجود هتل ها و مهمان پذیرهای زیادی است که از قیمت های خیلی مناسب و ارزان تا هتل های سه ستاره با قیمت های متوسط در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

معرفی خیابان خوسان بانکوکReviewed by مهدی on May 5Rating: 3.0معرفی خیابان خوسان بانکوکدر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از معرفی خیابان خوسان بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از معرفی خیابان خوسان بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی