دسترسی به باغ ایرانی

دسترسی به باغ ایرانی

بهترین راه های دسترسی به باغ ایرانی

دسترسی به باغ ایرانی

دسترسی به باغ ایرانی

نقشه و آدرس: بوستان باغ ایرانی، تهران، ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی، خیابان ده ونک، میدان ده ونک، خیابان مسعود صابری، پارک بزرک ونک

در محدوده شهرداری منطقه ۳ تهران و در محله ده ونک واقع شده و بر اساس الگوی باغ ایرانی طراحی گردیده است که با گردش در آن یادی از گذشته‌های نه چندان دور تهران می‌کنید. این مکان برای افراد دارای معلولیت دسترس‌پذیر است و از نمونه‌های موفق و محبوب مناسب‌سازی در سالهای اخیر است.برای رسیدن به باغ ایرانی ابتدا به میدان ونک بروید و از سمت شمال وارد خیابان ولیعصر شوید. پس از کمی پیاده روی در سمت چپ به خیابان خدامی می‌رسید. پایانه تاکسی ده ونک در اول خیابان خدامی قرار دارد. کافیست به راننده بگویید باغ ایرانی پیاده می‌شوید. شما را در خیابان صابری پیاده خواهد کرد که از آنجا تا ورودی جنوبی و اصلی باغ ایرانی تنها ۵ دقیقه پیاده روی پیش رو دارید.

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته 

آدرس: تهران، محله ده ونک، خیابان صابری، باغ ایرانی

تلفن:021 8821 6212

دسترسی به باغ ایرانیReviewed by تور ارزان on May 13Rating: 3.5دسترسی به باغ ایرانیدر محدوده شهرداری منطقه ۳ تهران و در محله ده ونک واقع شده و بر اساس الگوی باغ ایرانی طراحی گردیده است که با گردش در آن یادی از گذشته‌های نه چندان دور تهران می‌کنید.

در محدوده شهرداری منطقه ۳ تهران و در محله ده ونک واقع شده و بر اساس الگوی باغ ایرانی طراحی گردیده است که با گردش در آن یادی از گذشته‌های نه چندان دور تهران می‌کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی