تفریحات دریاچه هیلیر استرالیا

تفریحات دریاچه هیلیر استرالیا

تور ارزان استرالیا تفریحات دریاچه هیلیر استرالیا

تفریحات دریاچه هیلیر استرالیا

تفریحات دریاچه هیلیر استرالیا

                 گردشگران و توریست ها که برای دیدن این جزیره زیبا سفر میکنند در جستجوی ساعاتی آرامش و لذت بردن از طبیعت و هوایی دل انگیز هستند.لذا برای سرگرمی بیشتر گردشگران تفریحات دیگری نیز در اطراف این مکان صورتی زیبا وجود دارد که در سایت اول تور این اماکن را معرفی میکنیم:

  •  در اغلب فصول سال اگر در هنگام روز به این دریاچه مراجعه کنید، رنگین کمان بلند و زیبایی را بر فراز این ناحیه خواهید دید که بر زیبایی دریاچه ی هیلیر می افزاید.
  • یکی از رایج ترین راه های رسیدن به دریاچه ی صورتی استرالیا استفاده از هلیکوپتر است. با سوار شدن بر هلیکوپتر ها می توانید دریاچه ی زیبای هیلیر را از زاویه ی بالا تماشا کنید که خود از جذاب ترین تفریحات این ناحیه است.
  • جزیره ی میدل ایسلند دارای حیات وحش بسیار غنی و دوست داشتنی است. این جزیره یکی از مهم ترین زیست بوم پرندگان در دنیا محسوب می شود. همه ی پرنده های موجود در این مکان حفاظت شده و تخت نظارت هستند و شکارشان ممنوع است. این موجودات کوچک زیبایی منطقه را دو چندان کرده اند. حدودا بیش از ۱ درصد این نوع پرنده ها در استرالیای غربی زندگی می کنند. باید توجه داشته باشید که تعداد زیادی از پرنده ها نیز به این مکان مهاجرت می کنند به همین خاطر جمعیت پرنده ها دائما تغییر می کند.
    آمارها نشان می دهند که بین ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ میلادی حدود ۶۸ سلیم تنها در میدل ایسلند زندگی می کردند اما تعداد امروزی آن ها دقیقا مشخص نیست.
  • به دلیل همجواری این دریاچه ی فوق العاده با اقیانوس امکان ماهیگیر در اقیانوس هند نیز وجود دارد و می تواند از تفریحات خوب اطراف دریاچه هیلیر باشد.
  •  میدل ایسلند بزرگ ترین جزیره ی این مجمع الجزایر است، همین موضوع دلیلی شده تا اغلب گردشگران برای لذت بردن از طبیعت این منطقه میدل ایسلند و دریاچه ی صورتی را انتخاب کنند. اگر شما هم از دوستداران طبیعت هستید می توانید ساعت ها در میان طبیعت دیدنی این جزیره قدم زده و لذت ببرید.
  •  بررسی هایی که بر روی میکروارگانیسم های (موجودات ریز) دریاچه ی صورتی هیلیر انجام گرفته نشان می دهد که آب موجود در این دریاچه اصلا به انسان آسیبی نمی رساند پس می توانید با خیالی آسوده و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در آن شنا کنید. با این که هنوز بر سر علت صورتی رنگ شدن این مکان بحث و جدال وجود دارد اما مطمئنا شنا در آن آسیبی به انسان نمی رساند.البته گردشگرانی که به دیدار این دریاچه می آیند اغلب هدفشان لذت بردن از مناظر طبیعی است و کسی صرفا برای شنا و آب بازی به دیدار این دریاچه نمی رود.
  •   یکی دیگر از راه های رسیدن به دریاچه ی صورتی استرالیا کشتی و قایق سواری در اقیانوس اقیانوس هند است که همین کار نیز برای گردشگران تفریح جالبی به حساب می آید.
  •   با توجه به این که هلیکوپترها گردشگران را برای بازدید از این دریاچه می برند. چتربازان حرفه ای می توانند تجربه ی پرواز را هم بر فراز این پدیده ی زیبا امتحان نماید. البته این تفریح بیشتر مخصوص ورزشکاران و افراد حرفه ای است.
تفریحات دریاچه هیلیر استرالیاReviewed by طناز on Oct 25Rating: 3.0تفریحات دریاچه هیلیر گردشگران و توریست ها که برای دیدن این جزیره زیبا سفر میکنند در جستجوی ساعاتی آرامش و لذت بردن از طبیعت و هوایی دل انگیز هستند.لذا برای سرگرمی بیشتر گردشگران تفریحات دیگری نیز در اطراف این مکان صورتی زیبا وجود دارد

برای داشتن ساعاتی آرامش و لذت بردن از طبیعت و هوایی دل انگیز گردشگران و توریست ها در اطراف  دریاچه هیلیر استرالیا تفریحاتی وجود دارد.

1 دیدگاه

  1. شادی.امیری گفت:

    چقدر این دریاچه باااااااحالهههههه . خدای من چقدر صورتییییییییییی.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی