تاریخچه باغ پرندگان جورونگ

تاریخچه باغ پرندگان جورونگ

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

تاریخچه باغ پرندگان جورونگ:

تاریخچه:

بسیاری از جاذبه های سنگاپور مدرن هستند ولی باغ پرندگان جورونگ قدمتش به اواخر قرن بیستم باز می گردد. این مجموعه در سال 1971 میلادی برای بازدید عموم افتتاح شد. ایده ساخت قفسی بزرگ و همیشگی با شماری از پرندگان متفاوت، برای اولین بار توسط دومین معاون نخست وزیر، دکتر گو کنگ سوئی مطرح و اجرایی شد. وزیر اقتصاد سنگاپور در سال 1968 از این ایده بسیار حمایت کرد. وقتی دکتر سوئی برای شرکت در جلسه بانک جهانی به ریودوژانیرو رفته بود با دیدن باغ وحش شهر ریو به فکر ساختن چنین محلی افتاد. هنگامی که او پرنده های آزاد را در حال پرواز در محیط اختصاصیشان مشاهده کرد، تصور کرد که اهالی سنگاپور نیز بسیار نیازمند این هستند که از محیط شلوغ شهری برای ساعاتی فاصله بگیرند و طبیعت را نیز لمس نمایند.

پروژه ساخت باغ پرندگان جورونگ در ژانویه سال 1969 کلید خورد. بدین منظور زمینی به مساحت 14 هکتار در غرب شهر سنگاپور فراهم کردند. تصور می شد که این عملیات در پایان همان سال به اتمام برسد؛ ولی دو سال به طول انجامید و در تاریخ 3 ژانویه 1971 افتتاح گشت. این مجموعه بزرگ و بی نظیر با هزینه مبلغی برابر با 3,500,000 دلار سنگاپور ساخته شده است.

باغ پرندگان جورونگ از زمان افتتاح تا به حال به دست متخصصان بسیار حرفه ای و متعهد سپرده شد و در سال 2010 نیز مورد بازسازی و توسعه قرار گرفت. این بروزرسانی حدود 10,000,000 دلار سنگاپور هزینه در بر داشت. در این عملیات قسمت های تازه ای همچون رستوران ها، فروشگاه ها و ... به باغ اضافه شدند. حالا این باغ از دیدنی ترین و معروف ترین باغ پرندگان دنیا بشمار می رود و خدمات رفاهی و تفرحی عالی نیز به بازدید کنندگانش ارایه می دهد.

نکات و دانستنی های باغ پرندگان جورونگ:

خوب است پیش از بازدید از این مجموعه نکاتی درباره آن بدانید:

چون این مجموعه بسیار وسیع است و تفریحات متنوعی هم دارد برای دیدن آن به صورت کامل لازم است یک نیم روز وقت صرف کنید.

روزهای آفتابی بهترین زمان برای بازدید از این باغ هستند.

قبل از حضور در محل وضعیت آب و هوایی را چک کنید چون بارش باران در سنگاپور زیاد است و باید لباس مناسب به همراه داشته باشید. در صورتی بارندگی، چتر و پانچو حتما به همراه داشته باشید.

هرجا که پرندگان و جانوران باشند، حشرات نیز حضور دارند. بنابراین هنگام مراجعه به باغ حتما کرم دافع حشرات را بر روی بدنتان استعمال کنید.

حتما کفشی راحت به پا کنید چراکه قرار است پیاده روی های طولانی را تجربه کنید.

بردن آب معدنی را فراموش نکنید چون چند ساعتی پیاده روی خواهید کرد. البته در باغ جورونگ آبخوری های زیادی فراهم شده که می توان از آن ها استفاده کرد.

برای دریافت نقشه های باغ پرندگان جورونگ، فقط باید به یکی از مراکز خدمات باغ پرندگان جورونگ مراجعه کنید.

تاریخچه باغ پرندگان جورونگReviewed by Yegane on Jul 28Rating: 3.0تاریخچه باغ پرندگان جورونگاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی