بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اول

بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اول

تور ارزان بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اول

بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اول

بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اول

شکم گردی و امتحان کردن مزه خوراک های مختلف و خوشمزه مهم ترین هدف برخی از گردشگران برای سفرهایشان است.  روسیه هم همانند کشور ما از تنوع غذایی بالایی برخوردار است و می تواند به این جهت مقصد عالی باشد. پیشتر درباره سبک و سیاق خوراک های این سرزمین و مواردی از  معروف ترین خوراک های روسی اشاره کردیم و درموردشان توضیح دادیم؛ این بار قرار است درباره سوپ های محبوب این کشور صحبت کنیم و ببینیم چقدر به ذائقه ما نزدیک هستند و چه تفاوت هایی دارند.

 سوپ بخش مهمی از برنامه غذایی روس ها را به خود اختصاص می دهد و معمولا در وعده ناهار مصرف می شود. چنانچه مسافر روسیه هستید توصیه می کنیم که این مطلب حتما دنبال کنید چون در سفرتان بسیار مفید واقع خواهد شد.

راسلنیک:

راسُلنیک یکی از سوپ های بسیار اصیل و سنتی روسیه که مزه و رنگ و بوی خاص خود را دارد، سوپی تقریبا ترش مزه. موادی همچون پروتئین خوک یا گوساله، خیارشور، جو و انواع مختلفی از ادویه ها در این سوپ وجود دارند؛ ولی وجه تمایز آن با سایر سوپ ها گیاهی خاص به اسم راسلنیک است که حتما باید در آن باشد. گیاهی بومی روسیه از معمولا برای طعم دهی در خوراک هایشان بسیار استفاده می کنند.

این سوپ برای تامین آب بدن بسیار توصیه می شود  و بوی بد دهان را هم ازبین می برد.

سوپ دامپلینگ و مرغ:

برخی دامپلینگ و مرغ را نوعی سوپ می دانند و برخی هم معتقدتد که این غذا در واقع گونه ای از آبگوشت هاست. این غذا بیشتر مورد علاقه قدیمی های روسیه است.

حتما نام دامپلینگ را پیشتر شنیده اید، خوراکی مثل پیراشکی ولی در اندازه های کوچک. ابتدا خمیر دامپلینگ را در قطعات کوچک برش می دهند و بعد با مواد مورد علاقه خود پر و در نهایت سرخ می کنند. دامپلینگ ظاهری زیبا همچون بقچه دارد و بسیار اشتهاآور است.

 روس ها از سیر و گوشت خوک برای مواد داخل آن استفاده می کنند؛ ولی اگر گوشت مرغ یا گوساله هم باشد موردی ندارد. دامپلینگ ها را داخل آب مرغ می پزند و برای اینکه مزه بهتری بگیرد به آن هویج و فلفل هم اضافه می کنند. در روسیه روی این غذا می توانید به عنوان یک سوپ خاص لذیذ حساب کنید.

سوپ برشت:

مشهورترین سوپ روسیه که تبدیل به نمادی از سبک و فرهنگ غذایی مردم روسیه شده است و کاملا می توان با اطمینان گفت که متعلق به همین کشور است.

 چغندر مواد اصلی این سوپ است، بعد از اینکه چغندر را با گوشت گاو سرخ کردند و با ادویه و فلفل مزه دار شد داخل آب پخته می شود. این سوپ با خامه ترش سرو می شود. بنابراین عجیب نیست که برشت سه طعم ترش، شیرین و تند را به شما می دهد.

ضمن اینکه بسیار خوشمزه است و طعمی دلپذیر دارد، رنگ قرمز آن ظاهری وسوسه انگیز به آن می بخشد، بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما یکبار هم که شده این غذای بی نظیر را در روسیه امتحان کنید.

بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اولReviewed by مهدی on Mar 7Rating: 3.0بهترین پیش غذاها و سوپ های روسی قسمت اولدر یک تور ارزان روسی ، میتوانید از پیش غذاها و سوپ های روسی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی روسی است .

در یک تور ارزان روسی ، میتوانید از پیش غذاها و سوپ های روسی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی روسی است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی