بهترین هتل‌های شهر چنگدو چین

بهترین هتل‌های شهر چنگدو چین

هتل های شهر چنگدو چین

بهترین هتل ها و مراکز اقامتی شهر چنگدو چین

بهترین و محبوب‌ترین محل های اقامت و هتل های شهر چنگدو:

  1. یکی از بهترین هتل های شهر چنگدو چین هتل دورست گرند (Dorsett Grand)، هتلی پنج ستاره می‌باشد. این هتل دارای تمام خدمات لوکس در این منطقه از شهر می‌باشد که یک منطقه تاریخی است. این هتل دارای باشگاه، اسپا و سالن ماساژ است. این هتل دارای اینترنت پر سرعت رایگان در تمام نقاط هتل است.
  2. یکی دیگر از هتل های شهر چنگدو هتل جاهو فوراستار (JAHO Forstar) میباشد که با سرویس دهی کامل به گردشگران یکی از محبوب ترین هتل های این شهر است. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به یخچال، مبل راحتی و میز كار است و كتری برقی و همچنین رستوران وان سایت هتل با تركیبی از غذاهای چینی و بوفه غربی آماده پذیرایی از مهمانان است.
  3. اگر هم مایل به این هستید که در مرگز شهر اقامت داشته باشید هتل بست چنگدو (Chengdu Best Hotel)یکی از بهترین هتل‌ها است که اتاق ‌های آن مجهز به تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی است. این هتل دارای یک کافه می‌باشد که در آن می‌‌توانید در انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی و بین‌المللی را بیابید. از این هتل تا ایستگاه راه‌آهن 20دقیقه و تا فرودگاه 30 دقیقه با اتومبیل راه است. 
  4. هتل شانگری لا در مرکز  چنگدو واقع شده و در نزدیکی دانشگاه سیچوان و کنگوستی چنگدو است. این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان تیانفو و موزه علوم و فناوری سیشوان واقع شده است که  امکانات متعددی چون کلاب شبانه، باشگاه سالن بدنسازی 24 ساعته و استخر سرپوشیده و از امکاناتی دیگر مانند دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، خدمات سرو غذا و نظارت بر مراقبت از کودکان است. امکانات رفاهی این مجموعه  شامل یک مرکز تجاری، سرویس شهر. این هتل دارای فضای کنفرانس و اتاقهای جلسه است. پخش کننده های دی وی دی و کانال های تلویزیونی حق بیمه نیز برای سرگرمی ارائه می شود. حمام اختصاصی با حمام و دوش جداگانه دارای سشوار و حمام ترکیبی است. راحتی ها شامل گاوصندوق و میز، و همچنین تلفن همراه با تماس های داخلی می‌باشد.

  5. هتل هیتون چنگدو لیدو در مرکز چنگدو واقع شده است. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تیانفو و صومعه Wenshu واقع شده . فرصت استفاده از امکانات تفریحی بسیاری از جمله استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سونا. این هتل همچنین دارای امکانات دسترسی بیسیم به اینترنت، خدمات فضای سبز و خدمات نگهداری از کودکان را در این هتل از دست ندهید  . امکانات عادی شامل یک مرکز تجاری، خدمات لیموزین / قایقرانی و چک کردن اکسپرس است. این هتل دارای اتاقهای جلسه است. دسترسی به اینترنت با سرعت بالا (سیمی) شما را متصل می کند و برنامه های تلویزیونی برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام دارای وان حمام و دوش جداگانه، لوازم آرایشی و لوازم آرایشی و خشکشویی هستند. راحتی ها شامل گاوصندوق و میز، و همچنین تلفن همراه با تماس های داخلی می‌باشد.

  6. هتل جین‌جیانگ در مرکز شهر سیچوان واقع شده است به میدان تیانفو و موزه علوم و فناوری سیچوان هم دسترسی دارد . این هتل 4.5 ستاره جنب پارک رنیمین و مرکز ورزشی شهر چنگدو واثع شده است . از امکانات آن دسترسی به اینترنت بی سیم و پخش کننده های دی وی دی و نرم افزار های کابلی سرگرمی است. حمام های خصوصی دارای حمام های آب گرم و لوازم آرایشی اند. توصیه ما این است فرصت استفاده از امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و میز. Rec، اسپا، امکانات حقوقی، از امکانات تفریحی، از جمله استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام را از دست ندهید. امکانات اضافی شامل اتاق بازی ، و مغازه های هدیه، کابینت های روزنامه می باشد. صبحانه در اختیار شما قرار دارد و کسب و کار، سایر امکانات امکانات ویژه شامل کارکنان چند زبانه و قهوه و چای در لابی از دیگر امکانات این هتل است. مرکز کنفرانس، فضای کنفرانس و اتاقهای جلسه نیز از دیگر امکانات این هتل است.

بهترین هتل‌های شهر چنگدو چینReviewed by اول تور on Oct 18Rating: 3.0بهترین هتل‌های شهر چنگدو چینشهر چنگدو چین یکی از شهر های توریستی و بسیار زیبا و جذاب چین است که همه ساله تعداد زیادی توریست به خود می‌بیند. این شهر دارای هتل های بزرگ و مجلل با تمامی امکانات روز دنیا می‌باشد.

شهر چنگدو چین یکی از شهر های توریستی و بسیار زیبا و جذاب چین است که همه ساله تعداد زیادی توریست به خود می‌بیند. این شهر دارای هتل های بزرگ و مجلل با تمامی امکانات روز دنیا می‌باشد.

1 دیدگاه

  1. سهراب گفت:

    بهترین کار رو کردید معرفی محل های اقامت برای یک تور ارزان خیلی مهم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی