بهترین رستورانهای استانبول ترکیه

بهترین رستورانهای استانبول ترکیه

بهترین رستورانهای برتر استانبول

رستورانهای برتر استانبول

رستورانهای برتر استانبول

  • آلوران:

در سال 2013 جایزه بهترین رستوران سال را به دست آورده. رستوران آلوران رتبه 6 از 10.419 را در میان سایر رستوران ها کسب کرده است.

اگر در استانبول قصد دارید در یک رستوران قرار ملاقات خانوادگی یا کاری بگذارید حتما پیشنهاد می کنیم حتما از رستوران آلوران برای این کار استفاده کنید. رستوران آلوران انواع غذاهای ملل و محلی و ترکی را سرو می کند و همیشه طرفداران خاص خود را دارد. بجز صرف صبحانه برای وعده های شام و ناهار هم می توانید روی این رستوران بزرگ و زیبا حساب کنید و از گذراندن لحظات خود در این رستوران لذت ببرید. غذاهای ترکی این رستوران فوق العاده خوشمزه و معروف هستند. برای صرف غذا های لذیذ استانبول ترکیه از اینجا اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول نمایید.

قیمت انواع خوراک ها و نوشیدنی ها در این رستوران بسیار مناسب است و کیفیت بالایی هم دارد. هزینه غذاها برای هر نفر از 15 دلار شروع می شود تا 49 دلار.

بهترین رستورانهای استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Jan 31Rating: 3.5بهترین رستورانهای استانبول ترکیه بهترین رستورانهای استانبول ترکیه . آلوران در سال 2013 جایزه بهترین رستوران سال را کسب کرد. رستوران آلوران رتبه 6 از 10.419 را در میان رستوران ها کسب کرده.

بهترین رستورانهای استانبول ترکیه . آلوران در سال 2013 جایزه بهترین رستوران سال را کسب کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی