تغییر بلیط هواپیما خریداری شده به فرست کلاس

تغییر بلیط هواپیما خریداری شده به فرست کلاس

بلیط هواپیما-تور ارزان

بلیط هواپیما

تغییر بلیط هواپیما خریداری شده به فرست کلاس :

           اگر همیشه دوست داشتید که در تور داخلی یا تور خارجی برای پروازتون از بلیط هواپیما بیزینس کلاس و یا بلیط هواپیما فرست کلاس استفاده کنید ولی پرداخت هزینه ش برای شما سخت بوده... ؛ و یا برای سفر تفریحی یا کاری تون دوست دارید بلیط هواپیما که از قبل گرفتید رو ارتقا بدهید، ادامه ی این مطلب رو بخوانید تا بتوانید صندلی بهتری برای خودتون در پرواز داشته باشید.

  1. بلیط هواپیما رو تغییر بدید.

این آسانترین راه ممکن و نیز مطمئن ترین راه برای دریافت بلیط هواپیما ی بهتر است. اگر شما اغلب با خطوط هواپیمایی و ایرلاین خاصی مسافرت می کنید، و در لیست پروازهای آنها اسم شما به عنوان مشتری ثبت شده است، این راهی گران قیمت – به جهت پروازهای زیاد – برای لذت بردن از مزایای پرواز فرست کلاس و بلیط هواپیما فرست کلاس است.

2. تعداد پرواز هاتون رو زیاد کنید.

ایرلاین ها، مشتریان خود را براساس تعداد پرواز ها و در واقع براساس میزان پولی که برای خرید بلیط هواپیما ها پرداخت می کنند، دسته بندی می نمایند.

  • اگر به مقدار تقریبی 50 هزار مایل در سال پرواز کنید، این میزان سفر شما با یک ایرلاین، شما رو در لیست مشتریان محبوب یک خط هوایی قرار میدهد و می توانید از امتیازات مختلفی که در اختیار شما قرار داده میشه استفاده کنید. از جمله این امتیازات، Check in سریع تر و داشتن امتیازها برای خرید در فرودگاه ها و استفاده از بلیط هواپیما فرست کلاس پروازی است.
  • اگر زیاد با بلیط هواپیما پرواز نمی کنید، برای اینکه مایل های پرواز تون رو افزایش بدید، می توانید از پروازهایی که چند توقف دارند، انتخاب کنید. خیلی از اوقات این پرواز ها به مقصد با چند توقف ارزان تر هستند و همین طور مایل های پروازی شما را افزایش می دهند. برای این کار پروازهای متفاوت ایرلاین مورد نظرتون رو چک کنید.
تغییر بلیط هواپیما خریداری شده به فرست کلاسReviewed by تور ارزان on Dec 31Rating: 4.0تغییر بلیط هواپیما خریداری شده به فرست کلاسآموزش چگونه میتوان بلیط هواپیما خریداری شده رو به فرست کلاس تغییر داد ؟

چگونه میتوان بلیط هواپیما خریداری شده رو به فرست کلاس تغییر داد ؟ گاهی در تور ارزان داخلی و تور ارزان خارجی پیش می آید که میخواهیم بلیط هواپیما یی که خریدیم را از اکونومی به بیزینس کلاس تغییر دهیم.

1 دیدگاه

  1. عبادی گفت:

    جالب بود. نمیدونستم میشه بلیط هواپیما اکونومی رو به بلیط هواپیما فرست کلاس تغییر داد !!!

تور کوشی آداسی