خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب

خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب

خرید بلیط هواپیما فرست کلاس

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب :

        بلیط هواپیما ی فرست کلاس، مخصوص پروازهایی است که افراد کمی شانس تجربه ش را دارند. داشتن پروازهای لوکس تنها استفاده از خوراکی های بیشتر و صندلی راحت تر نیست، بلکه از لحظه ای که این بلیط هواپیما رو خریداری می کنید تا زمانی که به مقصد رسیدید، رفتارهای خاصی را به همراه دارد.  اگر برای اولین بار است که بلیط فرست کلاس تهیه کردید، نکات زیر رو در نظر بگیرید تا خیلی با این فضا غریبه نباشید.

       وقتی وارد لانژ فرست کلاس شدید ، با افراد مختلف گفت و گو کنید. بعد از عبور از check in فضای لانژ ، اولین فضایی است که به آن وارد می شوید. این مکان برای معاشرت با آدم های دیگر و صحبت در مورد مقصد سفرها و گوش دادن به صحبت های دیگران، فضای مناسبی است. ممکن است در این قسمت با آدم های مهمی از جمله بازرگانان، مدیران و هنرمندان برخورد کنید. از این فرصت و صحبت کردن با افراد استفاده کنید. از آنجاییکه افراد محدودی با فرست کلاس سفر می کنند، توجه کنید که لانژ فضای آرامی دارد.

      رفتار محترمانه ای با مهماندارتون داشته باشید. از لحظه ی check in همواره مهمانداری شما رو همراهی و راهنمایی خواهد کرد. این مهمانداران آموزش های ویژه ای دیده اند و از نظر گفتار و آداب معاشرت، و نحوه ی برخورد مودبانه ای دارند. با این افراد مودبانه و محترمانه برخورد کنید و رفتار خودخواهانه ای وقتی چیزی ار آنها تقاضا می کنید، نداشته باشید.

      اگر اسم مهماندار تون رو بخاطر داشته باشید، بهتر است. این افراد اسم شما رو بخاطر خواهند داشت و شما رو با نام تون خطاب می کنند، پس بهتر است شما هم آنها را به اسم صدا کنید. اگر با مهمانداری که برای شما در نظر گرفته شده خیلی راحت نبودید، ناراحت نشوید. در هر صورت شما سرویس هایی که برای راحتی تون در نظر گرفته شده است رو دریافت می کنید.

       درست است که شما بلیط هواپیما فرست کلاس خریداری کرده اید ولی به موقع خودتون را برسونید. این مهم است که نشان دهید شما به موقع آماده هستید. با تمرین و دانستن زمان ها، و سر وقت حاضر شدن، به دیگران هم احترام گذاشته اید. زمانی که شما در سالن لانژ حاضر هستید، مهماندار به شما اعلام می کند که چه زمانی برای Boarding حاضر باشید.

      از اینکه بخواهید قبل از boarding دوش بگیرید و یا غذاهای حجیم سفارش بدید پرهیز کنید. اگر زمان زیادی در لانژ دارید، می توانید این کارها رو انجام بدید. ولی 45 تا 30 دقیقه قبل از زمان boarding حاضر باشید.

     این رو درک کنید که وقتی شما کارتون رو به تاخیر می اندازید، کل مسافرینی که بلیط هواپیما پرواز اقتصادی رو تهیه کرده اند، تاخیر خواهند داشت. چون شما اولین گروهی هستید که boarding رو انجام میدهد و وارد هواپیما میشود . بهتر است نشان دهید که زمان براتون مهم است و اینکه به موقع به مقصد برسید ارزشمند است.

خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسبReviewed by تور ارزان on Jan 3Rating: 3.5خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار مناسباگر برای تور ارزان داخلی و تور ارزان خارجی بلیط هواپیما فرست کلاس میخرید. رفتار مناسب با آن را آموزش میدهیم .

اگر جزو آن دسته افراد هستید که بلیط هواپیما فرست کلاس میخرید حتما رفتار متناسب با آن را هم یاد بگیرید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی