خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب(2)

خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب(2)

تور ارزان- خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان

خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب (2) :

       سعی کنید فروتن باشید. عجله نداشته باشید. محل نشستن شما با خرید بلیط هواپیما از قبل تعیین شده است، پس با خیال راحت می توانید به بقیه ی مسافرین پرواز فرست کلاس اجازه دهید که سر جای خود بنشینند. این رفتار نشان دهنده ی شخصیت والای شماست.

  •  از مهماندارتون تشکر کنید. قبل از اینکه به سفرتون ادامه بدید، از مهماندارتون که همراهی تون کرده، تشکر کنید. ممکن است دیگر هرگز آن فرد رو نبینید. اگر از خدمات شون راضی بودید می توانید به آنها انعام بدید.
  • با سرپرست مهمانداران در پرواز مهربان باشید. این افراد مهمانداران بسیار حرفه ای هستند و از هیچ کمکی به شما دریغ نخواهند کرد. اینکه با آنها متقابلا با احترام برخورد کنید، کار آسانی است.

  • سعی کنید با سایرین آشنا بشید. احتمال اینکه مسافر دیگری در کنار شما نشسته باشد، وجود دارد. چون نفقط شما نیستید که بلیط هواپیما فرست کلاس را خریده اید. اینکه شما خودتون رو به سایرین معرفی کنید، کار بسیار محترمانه ای است و می تواند آغاز یک گقت و گوی دلچسب باشد. می توانید خیلی چیزها از سایرین یاد بگیرید، و توجه داشته باشید که در فرست کلاس آدم های موفق حضور دارند.

  • حالا که بلیط هواپیما بیزینس خریده اید لبخند بزنید، لبخند رضایت شما و رفتار دوستانه تان را نشان میدهد، همچنین محیط صمیمانه تری رو تجربه می کنید.

  • مراقب رفتار خودتان با دیگران باشید. بعضی از مردم انعطاف پذیر نیستند و نمی خواهند خیلی وارد صحبت با دیگران شوند و شاید دلیل اینکه بلیط هواپیما بیزینس کلاس خریده اند !! بهتر است به رفتار دیگران احترام بگذاریم و آنها را وادار به گفت و گو با خودتان نکنید. اگر دوست ندارید که با کسی معاشرت کنید، بهتر است که به گوشی همراه یا تبلت خود مراجعه کنید.

  • برای معاشرت، بحث های سیاسی و خصوصی را کنار بگذارید. چون این مباحث خوشایند نیستند. می توانید از مقصد سفر خود صحبت کرده و یا در مورد مقصد سفر آنها سوال کنید.

  • اگر کنار شما، افراد مهمی و یا هنرمندان هستند، بگذارید آنها گفت و گو ها رو ادامه بدهند و هدایت کنند. با این افراد رفتاری معقول داشته باشید و آرامش خودتان را حفظ کنید. سعی کنید خودتان باشید.

  • اگر از آنها عکس یا امضا می خواهید، این درخواست رو مودبانه بیان کنید.
  • در پرواز فرست کلاس خودتون می توانید از غذاهای مختلفی لذت ببرید. سعی کنید غذای مناسبی رو سفارش بدید. چون در پرواز تنها یک پرستار وجود دارد که اگر شما حساسیت به غذای سفارشی بدید، کمک دارویی نمی توانند به شما بکنند.

  • دقیق به مهماندار بگویید که چه موادی رو نمی خواهید در غذاتون داشته باشید. از آنها بخواهید که مواد داخل غذا رو به شما بگن تا از غذایی که می خورید اطمینان داشته باشید.

  • در نهایت تشکر کردن از خدمه ی پرواز رو فراموش نکنید. سعی کنید اسم آنها رو بخاطر داشته باشید و با اسم شون آنها را خطاب کنید.

  • فراموش نکنید که همه ی وسایل همراه خودتون رو با خودتون از هواپیما خارج کنید.
خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب(2)Reviewed by نویسنده تور on Jan 11Rating: 4.0 خرید بلیط هواپیما فرست کلاس و رفتار متناسب(2)بلیط هواپیما فرست کلاس بخرید و همزمان با این بلیط هواپیما رفتار متناسب با آن را یاد بگیرید .

قبل از خرید بلیط هواپیما بیزینس کلاس ، رفتار متناسب با فضای لانژ فرست کلاس را آموزش ببینید .

1 دیدگاه

  1. Mohammad گفت:

    cheqd khobe in bilit hay ferst class

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی