نکاتی در مورد خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی

نکاتی در مورد خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی

بلیط هواپیما- تور ارزان

بلیط هواپیما

نکاتی در مورد خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی :

          برخی مسافرین پروازهای ایرلاین ها هستند که برخی امتیازات سفر خود را به سایرین می فروشند، می توانید از این روش امتیازهای بیشتری کسب کنید تا آسان تر بلیط هواپیما ی خود را از بیزینس کلاس به بلیط هواپیما اکونومی ارتقا دهید.

         البته این کار ریسک بالایی دارد، ایرلاین ها قوانین تنظیم شده و مشخصی دارند تا از این کار – خرید امتیاز توسط نفر سوم - جلوگیری کنند. اگر این خط هوایی و ایرلاین ای متوجه شود که شما این کار رو انجام دادید، احتمال اینکه پروازتون رو از دست بدید بسیار زیاد است و نیز ممکن است خرید ها و امتیازات قبلی شما هم از این ایرلاین صفر شود. به همین دلیل حتی پیدا کردن کسانی که در بازار این امتیازات رو واگذار می کنند هم کار سختی است.

 

 

         در کانتر دریافت بلیط هواپیما می توانید از نماینده ی ایرلاین محترمانه سوال کنید. اگرچه معمولا این کار به این روش انجام نمی شود، چون معمولا مدیران ایرلاین ها در زمینه ی ارتقا بلیط ها تصمیم می گیرند. ولی می توانید شانس خود را امتحان کنید.

        برای این کار باید میزان قابل توجهی با ایرلاین مورد نظر پرواز انجام داده باشید. در واقع اعتبار نزد آن خط هوایی و ایر لاین داشته باشید . سپس می توانید از نماینده ی ایرلاین پشت کانتر پرواز درخواست کنید که در صورت امکان کد ارتقا بلیط هواپیما رو، روی بلیط هواپیمای شما یادداشت کند. با ایرلاین هایی که پروازهای بین المللی انجام می دهند، شانس گرفتن این کد افزایش می یابد. همین طور می توانید اگر برای آژانس مسافرتی کار می کنید، کارت خودتون رو به ایرلاین نشون بدید – در صورتی که آژانس مسافرتی شما همکاری خوبی با ایرلاینی که شما قصد پرواز با آن را دارید، داشته باشد - که شرایط برای شما آسان تر شود  .

نکاتی در مورد خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومیReviewed by اول تور on Jan 6Rating: 3.5نکاتی در مورد خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی آیا در مورد خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی اطلاعات کافی دارید؟ ما به شما آموزش میدهیم .

در خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی برخی نکات را باید رعایت کنید . تور ارزان داخلی و تور ارزان خارجی

2 دیدگاه ها

  1. افتخار مقدم گفت:

    جالب بود خرید بلیط هواپیما بیزینس و اکونومی

  2. ممدرضا گفت:

    خیلی مطلب خوبی برای بیلط های اکونومی بود متشکرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی