آیا میتوان بلیط هواپیما اقتصادی را به فرست کلاس تغییر داد؟

آیا میتوان بلیط هواپیما اقتصادی را به فرست کلاس تغییر داد؟

تور ارزان-بلیط هواپیما

تور ارزان-بلیط هواپیما

آیا میتوان بلیط هواپیما اقتصادی را به فرست کلاس تغییر داد؟

          بلیط هواپیما معمولی رو با همه ی امکانات و قیمت نهایی تمام شده، خریداری کنید و سپس برای داشتن صندلی در فرست کلاس سوال کنید. بعضی از خطوط هوایی و ایرلاین ها، کدهایی برای مشتریان پرواز خود دارند که به طور اتوماتیک نشستن مشتریان رو در فرست کلاس با هزینه ای که پرداخت کردند، تضمین می کند. با ایرلاین ای که پرواز می کنید، تماس بگیرید و از آنها بپرسید که خرید بلیط هواپیما اقتصادی با تمامی امکانات ، ولی داشتن صندلی در فرست کلاس چه قیمتی دارد. این بلیط هواپیما هزینه ی کمتری از خرید بلیط هواپیما فرست کلاس دارد. ولی دقت کنید که برای این مدل بلیط های هواپیما اقتصادی، در صورت کنسلی، هزینه ای به شما بازگردانده نخواهد شد.

بلیط هواپیما ی خود را از آژانس های هواپیمایی تهیه کنید. آژانس های هواپیمایی معمولا دارای امتیازاتی هستند که می توانند واچر بلیط شما را ارتقا دهند. این امتیازات رو آژانس ها به راحتی و رایگان در اختیار شما قرار نمی دهند، پس بهتر است برای داشتن واچر بلیط هواپیما بیزینس کلاس از آنها سوال کنید.

اگر مشتری دائم آژانس هواپیمایی خاصی نیستید شانس شما برای گرفتن واچر بلیط هواپیما بیزینس و فرست کلاس از آنها خیلی کمتر خواهد بود.

آز آنجاییکه این روزها مستقیم از طریق اینترنت می توانید بلیط هواپیما خود را تهیه کنید، و این روند برای آژانس های مسافرتی هم یکسان است. باید این رو در نظر بگیرید که سیستم کامپیوتری تنها میزان مایل های سفر شما رو در نظر می گیره و طبق آن امتیازات شما رو بررسی می کند .

آیا میتوان بلیط هواپیما اقتصادی را به فرست کلاس تغییر داد؟Reviewed by تور ارزان on Jan 4Rating: 4.0آیا میتوان بلیط هواپیما اقتصادی را به فرست کلاس تغییر داد؟میدانستید میتوانید بلیط هواپیما اقتصادی را به فرست کلاس تغییر دهید؟ در این مقاله به شما آموزش میدهیم.

مسلما همه ما علاقه داریم در مسافرت با تور داخلی یا تور خارجی با کمترین هزینه بهترین بلیط هواپیما را داشته باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی