بهترین ترفندهای خرید بلیط

بهترین ترفندهای خرید بلیط

ترفندهای خرید بلیط

بهترین ترفندهای خرید بلیط

بهترین ترفندهای خرید بلیط

افرادی که زیاد سفر می‌کنند یا به دلایل کاری و یا غیر کاری و از روی علاقه زیادشان به سفر، بعد از مدتی در خرید و تهیه بلیط و هتل مقصد مورد نظرشان آنقدر حرفه‌ای رفتار می‌کنند که به راحتی می‌توانند با بهترین قیمت ممکن خریدشان را انجام دهند. این افراد برای اینکار ترفندهایی را دارند که معمولا خیلی راحت و بی دردسر می‌توانند مراحل خرید بلیط هواپیما را پشت سر بگذارند. اگر دوست دارید ترفندهای این افراد حرفه‌ای را بدانید و شما هم مثل آن ها در این کار حرفه ای شوید، با اول تور همراه باشید تا شما را با ترفندهای تهیه بلیط و هتل حرفه‌ای‌ها آشنا کنیم.

یکی از مهمترین و مفیدترین کارهایی که افراد حرفه‌ای برای هرچه آسان تر انجام دادن خرید بلیط هایشان انجام می‌دهند، صرفه جویی در وقت است، به این ترتیب که آنها بلیط هایشان را آنلاین جستجو می‌کنند و آنلاین می‌خرند و به طور خلاصه کارهایشان را آنلاین انجام می‌دهند. بعضی از شرکت‌های فروش بلیط هواپیما این قابلیت را در اختیار  مشتریان قرار می‌دهند که در صورت لزوم بلیط را استرداد کنند و پولی که پرداخت کرده‌اند، خیلی زود به حسابشان برگردد.

کدام نوع بلیط بهتر است، چارتر یا سیستمی؟

اگر از افرادی که خیلی اهل سفر هستند بپرسید که چه نوع بلیطی می‌خرند، خواهید دید که جواب آنها بلیط سیستمی است. زیرا قوانین مربوط به بلیط های سیستمی انعطاف پذیری بیشتری دارند و در صورتیکه بخواهند به هر دلیلی سفرشان را عقب بیندازند می‌توانند بلیط را پس دهند. در مقابل بلیط های سیستمی، بلیط های چارتر قرار دارد که به دلیل انعظاف پذیری کمتر، خیلی توسط این افراد استفاده نمی‌شود.

یکی دیگر از ترفندهایی که افراد حرفه‌ای برای خرید بلیط سفرهایشان از آن استفاده می‌کنند این است که سراغ شرکت آنلاین فروش بلیط هواپیمایی می‌روند که هم کامل باشد و هم آنکه شهرهای مختلف دنیا را پوشش دهد و هم فرآیند خرید بلیط هواپیما در آن زمان بر نباشد، و همچنین برای افرادی که خیلی هم حرفه‌ای نیستند مراحل خرید بلیط و یا تور آسان باشد.

امروزه سایتهای فراوانی امکان خرید بلیط و تور آنلاین را ارائه می‌دهند، چه آژانسهای هواپیمایی معتبر و چه تازه کارها این نرم افزارها را روی سایتهایشان دارند، و البته متاسفانه سودجویانی هم در این زمینه پا به عرصه گذاشته‌اند و با قرار دادن سایتهای فروش بلیط آنلاین اقدام به کلاه برداری میکنند، و مسافران زیادی نیز ندانسته از چنین سایتهای فاقد اعتباری خرید می‌کنند و پولشان را از دست می‌دهند.
بنابراین حتما حواستان باشد که در هنگام خرید آنلاین بلیط و یا تور از سایتهایی که شناخت کافی از آنها ندارید قبل از خرید از صحت سایت و پرواز موجود، اطمینان حاصل نمایید.

بهترین ترفندهای خرید بلیطReviewed by تور ارزان on Dec 13Rating: 4.0بهترین ترفندهای خرید بلیطبهترین ترفندهای خرید بلیط - تور ارزان خارجی - بلیط ارزان خارجی - تور ارزان داخلی - بلیط ارزان داخلی

اگر میخواهید بلیط هواپیما بخرید میتوانید بهترین ترفندهای خرید بلیط برای  تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی را از اول تور بخواهید.

1 دیدگاه

  1. حنا وکیلی گفت:

    سلام . از شما بابت تمام این مطالب مفید و کارآمد متشکرم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی