باغ وحش بزرگ پکن

باغ وحش بزرگ پکن

باغ وحش بزرگ شهر پکن و چین

باغ وحش بزرگ شهر پکن

معرفی مجموعه :

   این باغ وحش در ناحیه Xicheng  چین واقع شده است،این باغ وحش اولین نوع باغ وحش برای حیوانات در این شهر است. این مجموعه شامل متنوع ترین نوع گونه حیوانات است و همچنین دارای تعدادی سالن برای برگزاری نمایشگاه ها و برخی از سایت های محبوب تاریخی می‌باشد. در این باغ وحش در حدود 450 گونه مختلف زندگی می کند و جمعیتی حدود 5000 حیوان دارد. برخی از محبوب ترین جاذبه های بازدید کنندگان، حیوانات نابینا وحشی چین هستند، مانند پانداهای غول پیکر، میمون های طلایی، گوزن و ببرهای شمال شرقی. با این حال، این مجموعه به مراتب محدود به گونه های موجود در چین نیست. خرس های قطبی، گیاهان امریکایی، گیاهان زینتی، زنجفیلی، زرافه ها و فیل ها نیز جمعیت زیادی را جمع می کنند. باغ وحش پکن از 16 نمایشگاه و سالن های مختلف تشکیل شده است. محبوب ترین تالار مخصوص پاندا ها است. این مکان در سال 1989 ساخته شده است و مساحتی حدود 2.5 هکتار (10،000 متر مربع) دارد. داخل سالن، سبک باغ های سنتی چینی را تکرار می کند و در الگوی یک نمودار تای چی شکل می گیرد.  برای بسیاری از بازدید کنندگان، هدف رفتن به باغ وحش پکن، دیدن پانداهای غول پیکر است. اولین تولد یک پاندا غول پیکر در اسارت در سال 1963 در باغ وحش پکن رخ داد و در اولین تلقیح مصنوعی در دنیا در سال 1978 در باغ وحش پکن به دست آمد. به عنوان نماد دوستی، پانداهای غول پیکر به بسیاری از کشورها ارائه شده اند. ورود به دروازه باغ وحش پکن، در سمت پانل اطلاعات گردشگری پکن در دست راست شما قرار دارد، شما می توانید یک پاسگاه در این ساختمان دو طبقه را ببینید، فقط از طریق دروازه بایگانی راه بروید. سپس ورودی به خانه غول پاندا را پیدا خواهید کرد. دیوار مقابل غار پاندا یک نقشه توریستی بزرگ از باغ وحش پکن است که در آن شما می توانید سفر انتخاب شده خود را در داخل باغ پکن برنامه ریزی کنید.

   آکواریوم پکن برای هر کسی که از باغ وحش پکن دیدن می کند بسیار توصیه می شود. این آکواریوم در سال 1999 افتتاح شد و توسط سازمان های توریستی شناخته شده به عنوان یکی از جاذبه های برتر کشور شناخته شده است و در واقع بزرگترین آکواریوم داخلی در جهان است.این آکواریوم دارای هزاران گونه از گونه های مختلف آبی - ماهی های خوراکی، ماهیان خاویاری گرانقیمت چینی، فیل ها و دریاچه های عظیم دریا و برخی از برجسته ترین آنها است. گردشگران همچنین می توانند از نمایش های انجام شده توسط دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ در تئاتر اقیانوس آکواریوم لذت ببرند. این در حالی است که در اینجا، بازدید کنندگان فرصتی برای نمونه برداری از برخی از آثار تاریخی در این نزدیکی دارند.

باغ وحش بزرگ پکنReviewed by اول تور on Oct 29Rating: 3.0معرفی باغ وحش بزرگ شهر پکن، یکی از بزرگترین باغ وحش های شهر چین در این باغ وحش در حدود 450 گونه مختلف زندگی می کند و جمعیتی حدود 5000 حیوان دارد. برخی از محبوب ترین جاذبه های بازدید کنندگان، حیوانات نابینا وحشی چین هستند، مانند پانداهای غول پیکر، میمون های طلایی، گوزن و ببرهای شمال شرقی. با این حال، این مجموعه به مراتب محدود به گونه های موجود در چین نیست.

باغ وحش بزرگ شهر پکن که دارای 450 نوع گونه حیوان است و محبوب ترین آنها پانداها و خانه‌ی پانداها می‌باشد.

6 دیدگاه ها

  1. فاضلي گفت:

    خيلي بايد باغ وحش پكن زيبا و ديدني باسه

  2. الهام.کشمیری گفت:

    باغ وحش بزرگ پکن خیلی وسیع است و دارای گونه های حیوانی بسیاری است .

  3. جیران گفت:

    بنظرم باغ وحش چین جزو بهترین دیدنیهای چین باید باشه

  4. بابک گفت:

    ااا این باغ وحش پکن همون نیست که توی فیلم ساخت ایران رفتن؟

  5. ضیایی گفت:

    بهترین برگزارکننده تور چین و پکن و برگزارکننده تور تخصصی باغ وحش پکن

  6. سامیار گفت:

    من تور باغ وحش گردی پکن رو رفتم با اول تور عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی