بازار چیانگ می تایلند Chiang Mai

بازار چیانگ می تایلند Chiang Mai

تور تایلند

بازار چیانگ می تایلند

بازار چیانگ می تایلند  Chiang Mai :

چیانگ مای به عنوان "رز شمالی " در تایلند شناخته می شود. توریست های سراسر جهان با فرهنگ مختلف به بازار چیانگ مای تایلند جذب میشوند، معابد بودایی زیبا، رستوران های فراوان و شب زنده داری در این منطقه مسافران را اغوا می کند. هر شب در خیابان اصلی چیانگ می تایلند بازار شبانه به راه است، که میتواند یکی از محبوب ترین خریدارهای مقرون به صرفه برای شما در تور تایلند باشد.

شما می توانید لباس، فروشگاه های مواد غذایی خیابانی، دی وی دی، جواهرات، ابریشم تایلندی، لوازم جانبی، و کفش را در امتداد جاده چانگ خلان، در شرق قدیمی شهر مخزن، پیدا کنید. این بازار هر شب تقریبا یکسان است ، با مردم محلی و گردشگران. اما بهترین شب خرید در چیانگ مای، بازار روز یکشنبه است.

این بازار بزرگترین بازار هفته در تایلند است و به طول یک کیلومتر تا جاده Ratchadamnoen را دارد. بر خلاف بازار شبانه معمولی، بازار روز یکشنبه، هنر و صنایع دستی بیشتری برای فروش دارد. تایلندی ها از روستاهای همسایه می آیند تا اقلام دست ساز خود را به فروش برسانند. فانوس ها، جعبه های چوبی، ماسک ها، نقاشی ها و چراغ های رشته فقط برخی از مواردی هستند که می بینید. بازار یکشنبه نیز نوازندگان محلی و بازیگران خیابانی را به ارمغان می آورد. در یکشنبه شب ،خیابان پیاده روی چیانگ مای، از ساعت 4 بعدازظهر تا نیمه شب اگر پول نقد داشته باشید، نگران مذاکره با فروشندگان نباشید.

بازار چیانگ می تایلند Chiang MaiReviewed by تور تایلند on Aug 19Rating: 3.5بازار چیانگ می تایلند Chiang Maiاز دیدنیهای تایلند میتوانیم به بازار چیانگ می تایلند Chiang Mai اشاره میکنیم.

از بازارهای دست فروش تایلند ، به بازار خیابان چیانگ مای تایلند میتوانیم اشاره کنیم. با خواندن این مقاله در تور تایلند اطلاعات بیشتری به دست آورید.

1 دیدگاه

  1. saba گفت:

    بازار چیانگ می تایلند ی بازار خیلی بزرگی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی