بازار های معروف محلی استانبول (قسمت2)

بازار های معروف محلی استانبول (قسمت2)

تور ارزان استانبول

تور استانبول

بازار های معروف محلی استانبول (قسمت2) :

چهارشنبه بازار یشیلکوی استانبول :

یکی از چهارشنبه بازارهای معروف که در استانبول برپپا می شود را می توانید در منطقه یشیلکوی استانبول ببینید و محصولات مورد نظرتان را از آن تهیه کنید. محله یشیلکوی استانبول به خاطر فضای سبز و زیبایی که دارد بیش تر معروف شده و علاقمندان زیادی دارد. در کوچه این بازار معروف و باکلاس، می توانید مغازه هایی را ببینید که اجناس بسیار خوب و درجه یک را در طبقه بندی ها و دسته منظم عرضه می کنند.

این  چهارشنبه بازار مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و در این محیط بزرگ حدود ۲۰۰۰ مغازه در حال فعالیت هستند. از جمله غرفه های پر طرفدار این چهارشنبه بازار می توان به مغازه های گل فروشی، چایخانه و لوازم بهداشتی آرایشی اشاره کرد. 

 در ضمن اگر پول نقد نداشتید می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید. تنها فرق این بازار با دیگر بازارهای استانبول در سطح قیمت هاست، که کمی نسبتا بیشتر از سایر مراکز خرید خواهد بود.

 ساعات کار: ۹ تا ۱۹

 آدرس: ترکیه، استانبول، بارکیکوی، خیابان ضیا اردم،  یشیلکوی

چهارشنبه بازار استانبول ، فاتح :

همانند خیلی از بازارهای محلی و سنتی، در چهارشنبه بازار فاتح هم می توان انواع و اقسام اجناس و خوراکی های متنوع را در حجم بسیار بالا دید، البته این محصولات هزینه بسیار کمی هم دارند. در چهارشنبه بازار فاتح هر محصولی که بخواهید از انواع پارچه و لوازم منزل و پوشاک بزرگسالان و کودکان عرضه می شوند. در ضمن محصولات غذایی ، میوه و سبزیجات این بازار که توسط دست فروش ها به مشتری ها ارائه می شوند بسیار تازه هستند و این کیفیت را در کمتر بازاری خواهید دید.

از امتیازات خوب چهارشنبه بازار فاتح قیمت های بسیار ارزان و مناسبش می باشد و چنانچه شما می خواهید مواد غذایی بخرید بهتر است ساعات اولیه روز به این بازار مراجعه کنید. توصیه می کنیم گردش خود را از این بازار از خیابان یوسف ضیاپاشاست، شروع کنید و بعد آن بقیه مغازه ها و خیابان ها را ببینید.

ساعات کار: ۹ تا ۱۷:۳۰

آدرس: ترکیه، استانبول، فاتح، محله علی کوچوک

بازار آراستا استانبول :

بازار آراستا برعکس بازار گرند، خیلی کوچک، دنج و ساده است و در آن حدود ۴۰ مغازه متفاوت در دو سوی خیابان در حال فروش اجناس خود هستند. گردش و خرید در بازار آراستا، این فرصت را به شما می دهد که بتوانید حجم زیادی از صنایع دستی و محصولات کار دست مردم استانبول را ببینید.

 بازار کوچک آراستا دقیقا در مرکز محله باستانی سلطان احمد واقع شده و دقیقا در پشت مسجد معروف و زیبای آبی و در کنار کاخ موزه بزرگ موزائیک جای گرفته است. پپس با بازدید از بازار می توانید از چند مکان تاریخی و مهم استانبول هم دیدن کنید.

لوازم و محصولات بسیاری در بازار آراستا عرضه می شوند که از جمله آن ها می توان به: صنایع دستی ترکی، قالیچه، زیورآلات، چشم نظر، ظروف سرامیکی و ... اشاره نمود.

 ساعات کار: ۹ تا ۱۹

 آدرس: ترکیه، استانبول، فاتح، محله سلطان احمد

بازار های معروف محلی استانبول (قسمت2)Reviewed by تور ارزان on Jun 9Rating: 3.5بازار های معروف محلی استانبول (قسمت2) بهترین مراکز خرید استانبول . تور ارزان استانبول

بازار های معروف محلی استانبول جزو دیدنیهای استانبول در تور استانبول است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی