بازار شناور تایلند Damnoen Saduak

بازار شناور تایلند Damnoen Saduak

تور تایلند

فلوتینگ مارکت تایلند

بازار شناور تایلند Damnoen Saduak :

بازار شناور تایلند یک مکان هیجان انگیز، پر جنب و جوش و بخش قابل توجهی از فرهنگ محلی تایلند است. تجربه شناوری و احساسات عمیق در یک قایق است که به مدت طولانی در آن هستید، یک راه جذاب و دوست داشتننی برای شروع صبح است. رسیدن به بازار شناور Damnoen Saduak ، حدود یک ساعت و نیم رانندگی از بانکوک است. گرچه این یک جاذبه توریستی است، این یک بازار کاملا کاربردی برای غذا، سوغات، لباس و محصولات تازه است. اگر شما نمی خواهید با یک گروه بازدید کنید، هتل شما می تواند به شما یک راننده / تاکسی خصوصی برای شما بسپارد (تقریبا 60 دلار آمریکا اما قیمت ها ممکن است متفاوت باشد). برنامه ریزی برای خروج در ساعت 6 یا 6:30 صبح و خوردن صبحانه در بازار. فروشندگان فروش کاسه های نودل، پنکیک نارگیل، رول های بهار، میوه های تازه، و ظروف سرخ شده را می فروشد، که می توانید در حین قهوه خوردن بازار را ببینید.

این بازار خاص تا اواسط صبح به سرعت گردشگران را پر می کند، بنابراین مهم است که برای جلوگیری از ترافیک قایق، زودتر وارد شوید. قیمت یک تور قایق طولانی حدود $ 60 دلار است . تور معمولا شامل چندین توقف در مراکز سوغات و یک کارخانه پردازش نارگیل می شود. اگر شما به هیچ کدام از اینها علاقه مند هستید و مایل به رفتن به بازار هستید، به نماینده در اسکله بگویید و یک ترتیب بدهید. کاپیتان قایق به طور کلی انگلیسی صحبت نمی کنند. دوربین خود را فراموش نکنید و برای خرید خود پول نقد بگیرید.

بازار شناور تایلند Damnoen SaduakReviewed by تور ارزان on Aug 12Rating: 3.5بازار شناور تایلند Damnoen Saduakبازار شناور تایلند Damnoen Saduak، بازار شناور بانکوک در تایلند

از دیدنیهای بانکوک تایلند ، بازار شناور تایلند Damnoen Saduak است . درباره این جاذبه گردشگری تایلند بیشتر بدانیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی