امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا

معرفی امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا

معرفی امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا :

 

اتاق های هتل شروود آنتالیا:

این هتل ۴۹۹ اتاق دارد، تمام اتاق های هتل بسیار تمیز هستند، دیزاینی بسیار زیبا و لوکس دارند و با وسایلی بسیار مدرن تزئین و زیباسازی شده اتد. امکاناتی همچون صندوق اماناتِ رمز دار، ایر کاندیشنر، سشوار، کافی میکر، مبلمان، اینترنت پرسرعت، آب معدنی، تلویزیون با آنتنِ ماهواره ای، سرویس رایگان اتاق و بالکن مبله در تمام اتاق ها وجود دارد.

انواع اتاق های هتل شروود به قرار زیر هستند:

_ اتاق های خانواده | Large Family Room

_ اتاق های دو قلو با چشم اندازی بسیار زیبا از ساحل | Double or Twin Room with Partial Sea View

_ اتاق های خانوادگی با چشم اندازی از دریا | Junior Family Room with Sea View

_ اتاق های سه نفره | Triple Room

_ اتاق های سه نفره با چشم اندازی از دریا | Triple Room with Sea View

_ اتاق های ویژه ماه عسل | Honeymoon Suite

_ اتاق های دو تخته یا دو نفره | Double or Twin Room

درضمن قابل به ذکر است که هزینه ی اتاق ها در تاریخ های متفاوت فرق دارد و خوب است پیش از اینکه اتاق رزرو کنید، قیمت اتاق ها را از وبسایت این هتل مشاهده کنید.

امکانات و خدمات هتل شروود:

قبلا هم گفته شد که هتل شروود جزو هتل های پنج ستاره است، بنابراین امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد که  در ادامه بصورت مختصر به آن ها اشاره می کنیم:

 _ بخش ویژه استعمال دخانیات: در تمام قسمت های هتل شروود اتاق هایی با تهویه ی مطبوع در نظر گرفته شده تا افراد سیگاری از آن ها استفاده کنند، تمام این اتاق ها مبله هستند.

 _ پرستار کودک: کسانی کهِ بچه به همراه دارند می توانند از پرستار کودک که در اتاق های میهمانان، هستند به صورت رایگان کمک بگیرند و با خیال راحت به گردش و استراحت بپردازند.

 _ باغچه: حیاط و فضای خارجی هتل شروود با گل ها و گیاهان زیبا پوشیده شده است.

_ شومینه: در سالن اصلی شومینه ای بزرگ و بسیار باشکوه جای دارد که در فصل های سرد سال همواره روشن است و زیبایی خاصی به لابی هتل می بخشد.

 _ تلویزیون: در قسمت های مختلف هتل تلویزیون وجود دارد که مراجعان می توانند از آن ها استفاده کنند.

 _ کتابخانه: در کتابخانه هتل شروود انواع و اقسام کتاب ها را می توانید مطالعه کنید و اگر بخواهید می توانید کتاب به امانت بگیرید و در اتاق خود مطالعه کنید.

_تمام محیط هتل شروود برای عبور و مرور ناتوانان جسمی مناسب سازی شده است، حتی سرویس بهداشتی ویژه  خود را دارند و از این بابت جای نگرانی نیست.

_ آسانسور و پلکان: این هتل آسانسوری شیشه ای و بسیار زیبا دارد که مراجعان شروود خیلی راحت با استفاده از آن می توانند در ۹ طبقه آن رفت و آمد کنند و البته پلکانی از سنگ مرمر و چوب دارد که به صورت مارپیچ در وسط هتل تعبیه شده است.

 

امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیاReviewed by اول تور on Oct 8Rating: 4.5امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیاامکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا . این هتل ۴۹۹ اتاق دارد، تمام اتاق های هتل بسیار تمیز هستند، دیزاینی بسیار زیبا و لوکس دارند و با وسایلی بسیار مدرن تزئین و زیباسازی شده اتد.

امکانات اتاق های هتل شروود آنتالیا . این هتل ۴۹۹ اتاق دارد، تمام اتاق های هتل بسیار تمیز هستند، دیزاینی بسیار زیبا و لوکس دارند و با وسایلی بسیار مدرن تزئین و زیباسازی شده اتد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی