کی ال ام ایر لاین

کی ال ام ایر لاین

بهترین تور کی ال ام ایر لاین

کی ال ام ایر لاین

کی ال ام

          شرکت هواپیمایی کی ال ام (KLM) یا به طور کامل (Koniklijke Luchtvaart Maatschapij) بخشی از شرکت هواپیماییایرفرانس-کی ال ام است. این شرکت پیش از ادغام در ایرفرانس هواپیمایی ملی هلند به شمار می‌رفت.
در زبان انگلیسی این شرکت به نام Royal Dutch KLM شناخته می‌شود. شرکت ایرفرانس-کی ال ام یک شرکت فرانسوی-هلندی است که تحت قوانین کشور فرانسه قراردارد و پایگاه اصلی آن در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل پاریس واقع است.

این شرکت از نظر حجم مسافر، میزان درآمد سالیانه و مسافت طی شده همچنین بزرگ‌ترین هواپیمایی اروپا به شمار می‌رود. کی ال ام در سال ۲۰۰۴ میلادی بیش از ۶ میلیون مسافر را جابجا نمود. ایرفرانس-کی ال ام یکی از اعضای اصلی کارتل هوایی اسکای تیم آلیانس به شمار می‌رود. از دیگر اعضای این کارتل می‌توان به هواپیمایی دلتا، آئرومکزیکو، هواپیمایی کره، هواپیمایی چک، آلیتالیا، هواپیمایی نورث وست، آئروفلوت و هواپیمایی کنتیننتال اشاره کرد. هر دو شرکت ایرفرانس و کی ال ام پس از ادغام نیز با نشان اختصاصی خود پرواز می‌کنند.

کی ال ام ایر لاینReviewed by اول تور on Jul 17Rating: 4.5کی ال ام ایر لاینشرکت هواپیمایی کی ال ام (KLM) بخشی از شرکت هواپیماییایرفرانس-کی ال ام است.این شرکت از نظر حجم مسافر، میزان درآمد سالیانه و مسافت طی شده همچنین بزرگ‌ترین هواپیمایی اروپا به شمار می‌رود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی