انگلستان

انگلستان

تور ارزان انگلستان

تور انگلستان

آشنایی با انگلستان

انگلستان  نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است . این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است و مهم‌ترین و عمده‌ترین جزء تشکیل‌دهندهٔ کشور بریتانیا است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند.

انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است. پرآب‌ترین رود انگستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد . مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن تا واپسین سرشماری در سال ۲۰۱۴ میلادی ۵۴٬۳۱۶٬۶۰۰ نفربوده است. واحد پول این کشور پوند استرلینگ می باشد .

آب و هوای انگلستان

در جنوب اسکاتلند و انگلیس زمینهای پست و در شمال مناطق کوهستانی وجود دارد.  جزیره هایی نیز در این منطقه وجود دارد.  ولز با 750 مایل نوار ساحلی عمدتاٌ کوهستانی است و ایرلند شمالی پر تپه است، دما بسیار معتدل و در طول سال متناوباٌ باران می بارد .


آب و هوای این كشور، مرطوب و معتدل بوده، و میانگین دما در تابستان بین 17 / 13 درجه و در زمستان بین 7/5 درجه سانتی گراد متغیر است . میزان بارندگی سالانه در نوسان بوده، و در اطراف دریاچه «‌دیستریكت »‌ بالاترین میزان را دارد. 76 درصد زمین های انگلستان زیر كشت هستند ، و اگرچه عده كمی از جمعیت این كشور به كشاورزی مشغول هستند، اما تولیدات آنها، علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، به خارج نیز صادر می شوند .

قومیت ها و مذهب در انگلستان

سفید پوست، 1.2% دو رگه، 1.8% هندی، 1.3% پاکستانی، 0.5% بنگلادشی، 0.4% سایر آسیایی ها، 1% سیاهپوستان کاریبی، 0.8% سیاهپوستان آفریقایی، 0.4% چینی ها و 0.6% سایر ملیت ها .

مردم انگلستان از نظر دسته بندی مذهبی به این ترتیب می باشند : 43% پروتستان، 10% کاتولیک، 3% مسلمان .

زبان های رایج در انگلستان نیز به ترتیب انگلیسی ، زبان ولزی ، زبان بومی اسکاتلند و زبان ایرلندی هستند .

انگلستانReviewed by اول تور on Jul 25Rating: 4.5تور ارزان انگلستانتور ارزان - مناطق دیدنی انگلستان - آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی انگلستان

3 دیدگاه ها

  1. پرستو گفت:

    سلام لطفا تور انگلستان بذارین تو برنامه هاتون

    • Leila Zebarjad گفت:

      سلام دوست عزیز ، سایت اول تور در حال حاضر تنها در زمینه ارائه اطلاعات گردشگری فعالیت دارد، و در آینده نزدیک ارائه و فروش تور هم در برنامه های اول تور قرار خواهد گرفت، ممنون از پیشنهاد خوبتون،همچنان با ما همراه باشید تا از فعالیت های آتی ما نیز با خبر شوید.

  2. تیارا.ملکی گفت:

    سلام راست میگن شما که انقدر خوبید کاش تور هم داشتید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی