قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند

قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند

آشنایی با قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی

آشنایی با قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند:

آشنایی با قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند

چهار قبیله ای که برای نخستین بار و به عنوان گروه های انسانی وارد جزیره کیمالا شدند و هنوز هم در این جزیره زندگی می کنند، در نسل های متمادی در این جزیره رشد یافته اند و خود را نگهبانان کیمالا می دانند. این قبایل معتقدند که در قبال مراقبت از جزیره از موهیت ها و نعمات آن برخوردار خواهند شد.

هم اکنون لژ های زیبا و دیدنی این جزیره هم دست رنج و تلاش شبانه روزی اهالی جزیره است. از آنجایی که هر یک از این قبیله ها فرهنگ و اعتقادات مختص خود را دارند پس طبیعیست که هر یک از این لژها بصورتی خاص ساخته شده اند حتی درمورد طراحی داخلی و دکوراسیون نیز باهم متفاوت هستند.

 حالا مقداری با این قیبله های قدیمی، فرهنگ غنی شان و تاثیر حضورشان بر ساخت و احداث ویلاهای جزیره آشنا خواهید شد:

قبیله پاتا پ آ:

این قبیله اهمیت و ارزش زیادی برای زمین و بویژه خاک قائل هستند. یکی از اعتقادات و باورهای آن ها این است که برای حفظ سلامتی خود باید با طبیعت و عناصر آن ارتباط داشته باشند و اینگونه هیچوقت بیمار نخواهند شد. به همین علت منزل‌هایشان را با استفاده از چیزهایی که در طبیعت یافت می شوند ساخته اند. سکونت گاه هایی که مردم این قبیله ساخته اند در بین جنگل های انبوه جزیره کیمالا جای دارد. وسعت هر یک از این اقامت گاه ها ۱۸۰ متر مربع است و هر کدام به طور مجزا دارای حمام، استخر، اتاق خواب و بالکن هستند. از آن جایی که این قبیله اهمیت زیادی به طبیعت می دهند در هر یک از این ویلاها یک باغ هم وجود دارد که می توانید برای استراحت از آن ها استفاده کنید و محصولات ارگانیک و کاملا طبیعی آن لذت ببرید.

قبیله وی ها:

مردمان قبیله وی ها معتقدند که نسبت به سایر قبایل ارجعیت دارند و مورد احترام هستند. این مسئله بی ارتباط با قدرت های شفادهی و ماوراء الطبیعی آن ها نیست. چون می توانند پیشگویی کنند و مریضان را شفا دهند.

قبیله خان جورن:

قبیله خان جون قبیله ای نسبتا پر جمعیت محسوب می شوند اکثر افراد در این قبیله در کاری خاص مهارت زیادی دارند. مثل نوازندگی، ماهی گیری، کشاورزی، تجارت و.... ولی فرق اساسی این قبیله با قبایل دیگر این است که مردمانش همواره در حال سفر هستند، به نواحی متفاوت سفر می کنند و کالاهایی که خود ساخته اند را به فروش می رسانند و از این راه درآمدی کسب می کنند. چون اهالی بسیار اهل سفر هستند در نتیجه خانه هایشان را طوری ساخته اند که بتوانند آن را حمل کنند و با خود به نقاط مختلف ببرند. با دیدن خانه ها هم حتما خواهید فهمید که طراحی بخصوصی دارند و کاملا متفاوت با منزل های ثابت هستند. علاوه بر این که بسیار زیبا و بروز هستند قابل حملند و شباهت زیادی به خانه های عشایری دارند.

قبیله رونگ ناک:

اهالی که در این قبیله به دنیا آمده اند و در آن رشد یافته اند همگی در هنری خاص تبهر دارند هنرهایی مثل: شاعری و نقاشی. یکی از اعتقادات و باورهای مرسوم مردم قبیله رونگ ناک این است که در زمان شب و در زیر نور ماه حمام کردن بسیار برای حفظ سلامتی و تندرستی مفید خواهد بود، به خاطر همین مسئله همه خانه های این قبیله دارای استخری مجزا هستند. دکوراسیون و طراحی داخلی این خانه ها بسیار زیبا و منحصر بفرد است و با قفس پرنده ها شباهت زیادی دارد. در هریک از ویلاها چشم اندازی خاص را خواهید داشت بعضی از خانه ها رو به جنگل و درختان انبوه هستند و برخی به سمت اقیانوس، متراژ هریک از این ویلا 185 متر است.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنندReviewed by مهدی on Apr 29Rating: 3.0آشنایی با قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند:آشنایی با قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

آشنایی با قبیله هایی که در لژ کیمالا زندگی می کنند سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی