بازار بزرگ تجریش

بازار بزرگ تجریش

بهنرین بازار بزرگ تجریش

بازار بزرگ تجریش

بازار بزرگ تجریش:

    بازار قدیمی تجریش از جاذبه های ‌پایتخت است که به کاخ‌های سعدآباد و نیاوران،دربند و مجاورت با امامزاده صالح دائما میزبان جمعیت زیادی از توریستهای خارجی و بومیان میباشد. بازار تجریش از سویی به هیئت تجریش و امامزاده صالح و از طرفی به میدان قدس متصل می‌شود.در این بازار انواع صنایع دستی،ترمه و ظرفهای مسی،سفال لالجین،ترشی،انواع آجیل،تنقلات،ادویه،زعفران و میوه موجود است.در این بازار دالانهایی برای رسیدن به سایر  فروشگاههای این ناحیه مانند پاساژ قائم موجود است.ایرانی‌های مقیم خارج از کشور و قدیمیها همیشه از این بازار به عنوان یکی از قشنگترین و بهترین نواحی تهران یاد می‌کنند.فروش مواد خوراکی و صنایع دستی قدیمی احساسی فوق العاده ‌برای توریستها دارد و این مکان را به نمونه کوچکی از بازار بزرگ پایتخت مبدل کرده است.

کاشی‌کاری‌هایی که بر سردر فروشگاه‌ها نصب شده است حال و هوای معماری قشنگ و کهن ایرانی را به این بازار بی نظیر القا میکند.

بازار بزرگ تجریشReviewed by اول تور on Jan 13Rating: 3.0بازار بزرگ تجریش بازار بزرگ تجریش . بازار قدیمی تجریش از جاذبه های ‌پایتخت است که به کاخ‌های سعدآباد و نیاوران،دربند و مجاورت با امامزاده صالح دائما میزبان جمعیت زیادی از توریستهای خارجی و بومیان میباشد.

بازار بزرگ تجریش از جاذبه های ‌پایتخت است که با کاخ‌های سعدآباد و نیاوران،دربند مجاورت دارد

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی