امکانات پارک رامایانا تایلند(قسمت2)

امکانات پارک رامایانا تایلند(قسمت2)

یهترین امکانات پارک رامایانا،تایلند

امکانات پارک رامایانا تایلند

خدمات رفاهی پارک رامایانا، تایلند:

رستوران و کافه:

☆همانطور که گفته شد پارک رامایانا بسیار مجهز و بزرگ است، شما در این پارک به انواع کافه، رستوران و مغازه های نوشیدنی و خوراکی در هر قسمت پارک به راحتی دسترسی خواهید داشت. پس برای انتخاب مکان صرف غذا یا خوراکی عصرانه هیچ محدودیتی ندارید و در ضمن منوی این غرفه بسیار متنوع و البته خوشمزه هستند. برای هر ذائقه ای در این رستوران ها و کافه ها غذا وجود دارد از یهودی ها و مسلمانان که غذاهای حلال مخصوص خود را دارند تا افرادی که گیاهخوار هستند یا فقط رژیم گوشتی دارند. کیفیت تمام خوراکیهای این غذاخوری ها در حد بسیار مطلوبی است و مطمئنا لحظات خوبی را برای شما رقم خواهند زد.

کافه ها و غرفه های مخصوص ارائه تنقلات رامایانا را هم حتما امتحان کنید. در این غرفه ها می توانید از تجربه خوردن انواع نوشیدنی خنک، بستنی، شیک و ... لذت ببرید.

▪بوفه نامحدود:

از خدمات ویژه و البته منحصربفردی که در پارک رامایانا ارائه می شود و حتما باید تجربه کنید، بوفه نامحدود رامایانا می باشد که در رستوران اصلی رامایانا است و در طبقه دوم رستوران دایر است. خصوصیت این بوفه این است که انواع غذاهای ملل را ارائه می دهد از جمله این خوراکیها می توان به خوراکی های تایلندی، بین المللی، غربی و آسیایی اشاره کرد که هرکدام را که بخواهید حاضر می شود.

☆کلبه های پارک آبی رامایانا:

اکثر کسانی که به رامایانا می روند و بویژه گردشگران از سپری کردن یک روز عالی در رامایانا سیر نمی شوند و دوست دارند که همه روز را در این پارک بمانند و از فضای عالی و بی نظیر آن نهایت استفاده را ببرند. می توانید در پارک رامایانا، ساعات طولانی را استراحت کنید و البته مناظر زیبا و بی نظیر پیرامون پارک نهایت لذت را تجربه کنید. می توانید در کلبه های رامایانا مدتی دراز بکشید، بخوابید تا خستگی بازی و تفریح را از بدن خارج کنید و با انرژی و نیروی بیشتر به سراغ بقیه سرسره ها و تفریحات عالی و مهیج رامایانا بروید. 

هر بودجه ای که داشته باشید می توانید یک کلبه را اجاره کنید چون در این پارک کلبه ها در سه اندازه متفاوت در اختیار گردشگران قرار می گیرد و بهای هریک متفاوت است.

▪ویژگی های کلبه ها:

کلبه ها از تهویه مطبوع و دلپذیر برخوردار هستند.امکاناتی چون حمام، توالت، کمدهای بزرگ، مبلمان و سالن وی آی پی دارند. می توانید از پذیرایی با نوشیدنی های خوشمزه و رایگان لذت ببرید. زمانی که وارد این قسمت می شوید خدماتی مثل خوردنی های تابستانی، حوله ساحلی و خنک به شما ارائه می شود. با کرایه کلبه در واقع چندین خدمت با یک انتخاب در اختیارتان قرار می گیرد و لزوم اجاره کمد و حوله از بین می رود.

☆فروشگاه:

اگر از رامایانا دیدن می کنید و از تفریحات متفاوت آن لذت میبرید حتما دیدن و خرید از فروشگاه رامایانا را هم در برنامه خود بگنجانید، چراکه مکانی منحصربفرد است که علاوه بر سوغاتی های کوچک می توانید کالاها و محصولات کاربردی زیادی را از این فروشگاه بزرگ خریداری کنید. بخشی از محصولات این فروشگاه شامل: اسباب بازی، تی شرت، لباس شنا، کرم ضد آفتاب، حوله، کلاه، دمپایی لاانگشتی و ... است. چیزی که این کالاها و محصولات را از محصولات جاهای دیگر متمایز می کند این است که شما محصولات را از خود سازنده خریداری می کنید، که بسیار با کیفیت هستند و قیمت بسیار مناسبی هم نسبت به فروشگاه های دیگر دارند.

▪ویژگیهای خاص فروشگاه:

چنانچه می خواهید تصاویری که به یادگاری ثبت کرده اید به خانه ببرید برای اینکار باید به فروشگاه رامایانا مراجعه کنید. 

در ضمن اگر از اعتبار مچ بندتان اطلاع ندارید باید به قسمت اماکانت که در فروشگاه رامایانا جای دارد مراجعه کنید.

امکانات پارک رامایانا تایلند(قسمت2)Reviewed by اول تور on Mar 12Rating: 3.0امکانات پارک رامایانا تایلندمعرفی خدمات رفاهی پارک رامایانا، تایلند از جمله کافی شاپ ها ، رستوران ها ، بوفه نامحدود ، کلبه های پارک آبی رامایانا و فروشگاه ها.

معرفی خدمات رفاهی پارک رامایانا، تایلند از جمله کافی شاپ ها ، رستوران ها ، بوفه نامحدود ، کلبه های پارک آبی رامایانا و فروشگاه ها.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی