قلعه وانپینگ پکن

قلعه وانپینگ پکن

قلعه وانپینگ-تور ارزان چین

قلعه وانپینگ

قلعه وانپینگ پکن :

           از دیدنیهای پکن ، میخواهیم در مورد قلعه وانپینگ پکن صحبت کنیم . مانند باقی آثار باستانی چین، این قلعه نیز قدمت تاریخی دارد. زمان احداث این بنا به سالهای  1638 برمیگردد . قلعه وانپینگ مربوط به سلسله مینگ است . دیوارهای قلعه بسیار مرتفع هستند و مردم به آنها دیوارهای شهر میگویند.

          قلعه وانپینگ هم اکنون آثار و وسایل جنگی مختلفی را به عنوان موزه در خود جا داده است،اگر بخواهیم سه حسن اصلی این مکان دیدینی چین را نام ببریم : قدمت تاریخی ش ، دارا بودن موزه جنگی ، ورودی رایگان .

          دو دروازه بزرگ در قلعه وانپینگ پکن در کشور چین مشاهده می کنید ، یکی را با نام ثروت همیشگی و دیگری را با نام دروازه باشکوه میشناسند . قلعه وانپینگ از طرف شرق به غرب طولی حدود 640 متر و از طرف شمال به جنوب 320 متر وسعت دارد،که نشان دهنده عظمت و بزرگی این قلعه است.در قدیم و سلسله مینگ چین ، وانپینگ اصلی ترین دژ دفاعی در آن زمان در همه پکن محسوب می شده است ؛ ولی اکنون به عنوان یکی از قطبهای جذب توریست کاربری دارد . غنی بودن قلعه وانپینگ به لحاظ تاریخی کمک زیادی به شناخت گذشته چین میکند.

حتما از این قلعه باشکوه که جزو دیدنیهای پکن و مراکز دیدنی چین میباشد دیدن کنید و با فرهنگ و تاریخ غنی چین و آثار تاریخی چین آشنا شوید .

قلعه وانپینگ پکنReviewed by تور ارزان on Jan 28Rating: 3.5قلعه وانپینگ پکنقلعه وانپینگ پکن از دیدنیهای پکن و تور ارزان چین است. این مقاله توریستی را دنبال کنید.

از دیدنیهای پکن در تور چین ، قلعه وانپینگ پکن است . اول تور در مورد جاذبه های گردشگری چین صحبت خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی