خرید بلیط هواپیما برای کودکان

خرید بلیط هواپیما برای کودکان

خرید بلیط هواپیما برای کودکان

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما برای کودکان :

          پرواز با کودکان کار سختی نیست، فقط کافی است قبل از پرواز این نکات رو در نظر بگیرید تا خودتون و سایرین، پرواز بهتری رو تجربه کنید.

  • در خرید بلیط هواپیما برای کودک پرواز تان را صبح زود یا شب انتخاب کنید.

پروازهای صبح زود معمولا پروازهای خلوت تری هستند و نیز کودکان در این ساعات خواب آلود هستند و کمتر اذیت می شوند. اگر پرواز آخر شب مد نظر دارید و کودک تان نا آرامی می کرد، برایش قصه ی شبی که همیشه برایش می خوانید و یا کتابی که براش آشنا هست رو بخوانید. گوش دادن به موزیک آرام و یا صداهای طبیعت، و یا ماساژ دادن پشت و گردن آن ها به آرام شدن کودکان کمک می کند.

  • قیمت بلیط هواپیما را برای کودکان تان کنترل کنید.

ایرلاین های مختلف، قیمت های متفاوتی برای بلیط هواپیما برای کودکان دارند، قیمت ها را می توانید از طریق سایت خرید بلیط هواپیما مخصوص هر ایرلاین چک کنید و یا اگر در سایت ذکر نشده بود، با دفتر ایرلاین ها تماس بگیرید و در موردش سوال کنید. می توانید حتی از آنها بپرسید که اگر صندلی خالی برای نوزادتان کنار خودتان می خواهید ، چه قیمتی خواهد داشت . و سوال کنید که بر اساس سن و اندازه ی کودک تان آیا کمربند ایمنی پرواز مناسب براش موجود هست یا خیر.

  • قبل از خرید بلیط هواپیما در مورد کالسکه یا صندلی ماشین بچه ، از آژانس هواپیمایی مورد نظر بپرسید.

لوازم کودک را اگر ضروری بود؛ همراهتون ببرید. حمل این وسایل دشوار است، مخصوصا اگر بلیط هواپیما ی شما چند پرواز باید انجام بدید. کالسکه و صندلی ماشین بچه می تواند در این مسیر ها آسیب ببیند. اگر کالسکه رو باید همراه تون ببرید، با ایرلاین و آژانس هواپیمایی تماس بگیرید و در مورد هزینه های مربوطه سوال کنید.

  • حداقل 2 ساعت قبل از پرواز check in کنید.

در صف security ایستادن باعث ایجاد استرس میشود . اگر 2 یا 3 ساعت قبل از پرواز خودتان را برسانید می توانید مراحل رو با آرامش انجام بدید.  همین طور زودتر رسیدن به فرودگاه باعث میشه کودک شما با فضای فرودگاه آشنا شود، و همین طور در این فضا بودن به مدت طولانی کودک رو خسته می کند.

  • یک شب قبل از پرواز، زمان پروازتان را چک کنید.

از تابلوی اطلاعات فرودگاه در وبسایت فرودگاه و یا از طریق وب سایت ایرلاین، یک شب قبل از پرواز، زمان پروازتون رو چک کنید تا به موقع خودتون رو به فرودگاه برسید. اگر در پرواز تاخیر وجود داشته باشد و یا پرواز لغو شده باشد، می توانید از آن اطلاعات پیدا کنید و برنامه هاتون رو براساس آن تنظیم کنید. برنامه های جدیدتون رو با کودکان در میان بگذارید.

  • اگر با چند بزرگسال سفر می کنید، مسئولیت ها رو تقسیم کنید.

بهتر است مسئولیت ها رو تقسیم کنید تا وقت و توجه بیشتری برای کودک خود داشته باشید. اگر کسی رو مسئول کارهای کاغذی – تهیه ی بلیط هواپیما و check in – بکنید، می توانید خودتون کودک رو سرگرم کنید تا بچه ها کلافه نشن. اعضای خانواده می دانند که برای هر کاری چه فردی مناسب تر است.

خرید بلیط هواپیما برای کودکانReviewed by تور ارزان on Jan 2Rating: 4.0خرید بلیط هواپیما برای کودکانبرای خرید بلیط هواپیما برای کودکان باید یکسری نکات را رعایت کنید. در این مقاله آموزش میدهیم .

آموزش و راهنمایی برای خرید بلیط هواپیما برای کودکان در تورهای داخلی ارزان و تورهای خارجی ارزان .

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی