رستوران و کافه برج دختر استانبول

رستوران و کافه برج دختر استانبول

رستروان برج دختر

رستوران و کافه برج دختر استانبول

رستوران و کافه برج دختر استانبول

   قبلا هم گفتیم که طی بازسازی ها و تغییراتی که در برج دختر ایجاد شد یک کافه رستوران زیبا هم در آن  ساخته شد. در  این رستوران سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. فقط کافیست وارد برج شوید و پله ها را به طرف بالا طی کنید تا به محیطی کوچک و دنج ولی جذاب برسید. این رستوران چشم انداز فوق العاده ای به سمت بسفر و استانبول دارد و غذاهای خوبی هم برای مراجعانش آماده می کند. چنانچه قصد دارید که در بازدیدتان از برج دختر به کافه رستوران آن هم سری بزنید، خوب است پیش از مراجعه برای رزرو میز و صندلی اقدام لازم را به عمل آورید.
صبحانه در برج دختر
اگر برای صبحانه این کافه را انتخاب می کنید باید بگوییم که یک صبحانه لذیذ و البته به سبک استانبول در انتظار شماست. درمورد منوی صبحانه این رستوران خوب است مطلع باشید که منوی شش روز هفته با منوی آخر هفته تفاوت دارد و البته هزینه آن ها هم فرق خواهد داشت.
*منوی صبحانه در طول هفته:
انواع پنیر، خیار، سوسیس، سالامی، همبرگر، گوجه فرنگی تازه، زیتون سیاه، سوسیس سرخ شده، زیتون سبز، کره، عسل، شیرینی، تخم مرغ آب پز، انواع مربا
*منوی صبحانه آخر هفته
   چنانچه روز آخر هفته را برای صرف صبحانه به این رستوران می روید، منوی بزرگ تری مقابل شما قرار می گیرد. در این منوی منوی کافه در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید انواع تخم مرغ ها، خوراک های سوسیس، ساندویچ ها، املت ها و ... را برای وعده صبحانه خود انتخاب کنید. در ضمن انواع نوشیدنی و دسر نیز در این منو وجود دارد. سفارش چای و قهوه در این کافه بدون محدودیت است.
هزینه: 80 لیر ترکیه (معادل 172,080 تومان)
ناهار در برج دختر 
   اگر دوست دارید وعده ناهار را در برج دختر میل کنید منوی کافه تریای برج دختر در اختیار شما قرار می گیرد. منوی کافه تریای بسیار بزرگ و البته متنوع است، در این منو انواع استیک ها، خوراک مرغ، همبرگر، ساندویچ، پاستا، خوراک های اصیل ترکی و ... برای مشتریان فراهم شده است. درضمن شیرینی ها و دسرهای بسیار خوبی هم دارد که پیشنهاد می کنیم امتحان کنید. بخشی از این منو نیز به سالادها و مزه های متفاوت اختصاص داده ششده است.
ساعت سرو: 13:00 به بعد
شام در برج دختر 
   مسلما صرف شام در برج دختر بسیار متفاوت تر از ناهار و صبحانه خواهد بود، هنگام شب از بلندی این سازه می توانید نورهایی که شهر و بسفر را روشن کرده اند را ببینید، در ضمن نوای آرامش بخش آهنگ موسیقی های بین المللی و کلاسیک نیز فضا را رویایی تر خواهد کرد. اگر برای صرف شام به رستوران برج دختر مراجعه کنید، دو نوع منو در اختیارتان قرار می گیرد این منوها همیشه ثابت هستند تنها هزینه های خوراک ها با هم فرق دارد. برج دختر شب های خاص و مناسبتی را فراموش نکرده و برای شب ولنتاین شامی خاص و استثنایی تدارک می بیند. چنانچه در شب ولنتاین به دیدن برج میدن بروید و سری هم به رستوران آن بزنید از این منوی ویژه برخوردار خواهید شد.
ساعت سرو: 20:15 به بعد
طیف هزینه: 169 لیر ترکیه (معادل 363,519 تومان) تا 199 لیر ترکیه (معادل 428,049 تومان)  

رستوران و کافه برج دختر استانبولReviewed by تور استانبول on Mar 17Rating: 3.0رستوران و کافه برج دختر استانبولبرج دختر یکی از زیباترین برج ها در استانبول است و سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند دارای رستوران و کافه ای بسیار زیا و شیک است. در این مقاله رستوران و کافه برج دختر استانبول را معرفی می کنیم.

برج دختر یکی از زیباترین برج ها در استانبول است و سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند دارای رستوران و کافه ای بسیار زیا و شیک است.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی