کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی

کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی

بهترین کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی

کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی

کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی:

 

   کتابخانه:در طبقه سوم موزه کتابخانه بزرگ وجود دارد که تقریبا6000نسخه کتاب در زمین های مختلف تاریخ و فرهنگ ایران دارد.همینطور آثار چندین دوره روزنامه و مجله پیشین فارسی که منبع ارزشمندی ‌برای پژوهشگران و دوستداران ‌تاریخ هنر،باستان‌شناسی و فرهنگ ایران میباشد.
قسمت انتشارات:این سالن فرایند تغییرات و پیشرفت این هنر را تا قرن 14 هجری در خود حفظ میکند.این انتشارات بزرگ نسخه‌های مرجع متفاوتی را درمورد هنر و گذشته ایران به چاپ و نشر رسانده‌.قدیمی‌ترین آن ورقی از شاهنامه دموت متعلق به میان قرن 8هجری است.

بخش مرمت و نگهداری:قسمت مرمت و محافظت موزه با دو آزمایشگاه و کارگاه به مرمت و تعمیر نگاره‌ها،وسایل فلزی و نسخه‌های خطی میپردازد و از مجهزترین کارگاه‌های مرمت ایران میباشد. پس، در این کارگاه نه فقط تعمیر اشیا متعلق به موزه رضا عباسی انجام میشود،بلکه در آن اجسام ارسالی از موزه‌های دیگر هم تعمیر و بازسازی میشوند.

کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسیReviewed by اول تور on Feb 7Rating: 3.0کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسیکتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی . معرفی بهترین جاهای دیدنی تهران از جمله کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی که شامل کتابخانه و قسمت انتشارات و بخش مرمت .

کتابخانه و انتشارات موزه رضا عباسی . معرفی بهترین جاهای دیدنی تهران …

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی