رستوران فانکی گورمت آتن

رستوران فانکی گورمت آتن

تور یونان

رستوران فانکی گورمت

رستوران فانکی گورمت آتن:

اگر دوست دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد اول تور، تور یونان است. در این قسمت در شهر آتن گشتی میزنیم و با رستوران فانکی گورمت آتن آشنا خواهیم شد:

فانکی گورمت:

فانکی گورمت از شناخته شدین و برترین رستوران های شهر آتن و کشور یونان است و حتی در دنیا نیز آوازه بسیار دارد. انواع غذاهای یونانی را می توانید در فانکی گورمت میل کنید. ظاهر و دیزاین جذاب غذاهای این رستوران نیز بسیار مورد توجه واقع می شود. تمام غذاهای فانکی گورمت به شیوه های جدید طبخ می شوند. این رستوران طبق محصولات هر فصل منوی خود را تغییر می دهد و غذاهای خاص هر فصل تهیه می کند که مورد پسند مشتری های قرار می گیرد. 

فانکی گورمت بیشتر از یک رستوران شبیه به خانه ای کلاسیک، به رنگ سفید است. فضایی بسیار صمیمی و گرم دارد و اگر دوست داشته باشید می توانید در طبقه دوم غذای خود را میل کنید.

این رستوران یکی از انتخاب های سایت معتبر تریپ ادوایزر نیز هست، و رتبه شانزدهم بین 25 رستوران خوب یونان را به خود اختصاص داده. البته طعم و غذاهای متنوع این رستوران نیز بارها مورد پسند متخصصان این حرفه واقع شده است.

سبک غذای فانکی گورمت:

 سبک غذاهای فانکی گورمت بیشتر مدیترانه ای و خاص یونان است. استفاده از سبزیجات در غذاهای یونانی جایگاه خاصی دارد. محصولاتی همچون زیتون، ماهی، گوشت قرمز و گوشت سفید نیز بسیار در غذاهای یونانی استفاده می شود.

 سرآشپزهای فانکی گورمت، برای طبخ غذاها از روش مولکولی استفاده می کنند. علاوه بر دیزاین زیبا نام های عجیب منوی این رستوران نیز شما را وسوسه می کنند که انتخابی عجیب داشته باشید.

کلوچه بوتارگا یونانی، شنگ تره ای در خاک، بادام زمینی در کیسه، خرگوش نامرئی استیفادو، پیک نیک و ... برخی از غذاهای معروف این رستوران هستند.

گاهی بعنوان پیش غذا ظرفی شبیه بستنی گرنیتای ایتالیایی برای شما سرو می شود که شبیه برف است ولی ترکیبی از طعم سالاد یونانی همچون گوجه فرنگی، خیار، زیتون و پنیر فتاست.

 کلوچه بوتارگا غذای معروف دیگر این رستوران است. بوتارگا نوعی محصول غذایی است که با فرآوری تخم ماهی کفال خاکستری تهیه می شود. این کلوچه را با شکلات سفید و محتویاتی نارنجی تهیه می شود.

برای صرف غذا در فانکی گورمت چه باید بدانیم؟

قیمت غذاهای این رستوران پایین نیست. هزینه صرف غذا ۱۵۰ یورو (حدود ۵۳۰ هزار تومان) برای هر نفر خواهد بود. به علاوه نوشیدنی این هزینه تا ۲۵۰ یورو (حدود ۸۹۰ هزار تومان) افزایش خواهد یافت.

ساعات کار:

سه شنبه تا شنبه: ۱۹:۳۰ تا ۱ شب

یک شنبه و دوشنبه: تعطیل

این رستوران فقط وعده شام دارد و تا ساعت ۲۲:۳۰ فعالیت دارد. 

نحوه رزرو: حداکثر ۳۰ روز پیش از مراجعه میز رزرو کنید. رزرو از ساعات ۱۲ تا ۱۷ انجام می شود. یا به آدرس رستوران ایمیل بزنید و یا با شماره های رستوران تماس بگیرید.

هنگام رزرو می توانید محدودیت های غذایی خود را به مسئولین رستوران فانکی گورمت بگویید.

این رستوران اتاق خصوصی هم دارد که می توانید رزرو کنید. حتی روزهای تعطیل (یک شنبه ها و دوشنبه ها).

رستوران فانکی گورمت آتنReviewed by Yeganeh on Feb 20Rating: 3.0رستوران فانکی گورمت آتناگر دوست دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد اول تور، تور یونان است. در این قسمت در شهر آتن گشتی میزنیم و با رستوران فانکی گورمت آتن آشنا خواهیم شد.

اگر دوست دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد اول تور، تور یونان است. در این قسمت در شهر آتن گشتی میزنیم و با رستوران فانکی گورمت آتن آشنا خواهیم شد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی