فست فودهای گرجستان (قسمت 1)

فست فودهای گرجستان (قسمت 1)

تور گرجستان

فست فود تفلیس

فست فودهای گرجستان:

(قسمت 1)

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید ما تور گرجستان را پیشنهاد میکنیم. در اول گزینه های خوبی از گردشگری در این کشور را به شما معرفی میکنیم. در ادامه با برخی از فست فودهای معروف تفلیس آشنا خواهید شد:

برگر هاوس:

یکی از فست فودهای بسیار معروف تفلیس که طرفداران بسیار زیادی هم دارد برگر هاوس است. برگر هاوس در واقع یکی از فست فودهای زنجیره ای بسیار بنام دنیاست و شعبه تفلیس تنها یکی از شعبات برگر هاوس محسوب می شود. این برند در ایران هم شعبه ای دارد. پرطرفدارین خوراکی برگ هاوس کاملا مشخص است که همبرگرهای بسیار خوشمزه اش خواهند بود. اکثر مشتریان این شعبه کاملا از کیفیت غذاها و عملکرد آن رضایت دارند. قیمت غذاهای این فست فود متوسط رو به ارزان هستند پس انتظار برگرهای غول و یا چندتایی را نداشته باشید اما طعم غذاهایش تعریف کردنیست.

برگر هاوس به مشتریان خود بسیار احترام می گذارد و کارکنانش می دانند چگونه از شما پذیرایی کند. بنابراین این فست فود برای خوردن یک وعده غذای سریع پز انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. در ضمن یادتان باش حتما از نوشیدنی های خنک و شیرین برگر هاوس نیز سفارش دهید.

منوی رستوران:

آمریکایی، اروپایی، فست فودهای گرجی

محیط رستوران مناسب حضور خانواده ها و جمع های چند نفره است، البته حضور کودکان نیز منعی ندارد.

می توانید پیش از مراجعه میز رزرو کنید.

سرویس رستوران:

صبحانه دیروقت، نهار و شام

امکانات رستوران:

قبول سفارش بیرون بر، اینترنت رایگان، صندلی فضای باز.

منوی ویژه:

غذاهای وگان و گیاهخواری

آدرس : گرجستان، تفلیس، خیابان الکساندر پوشکین ۲۵، فست فود برگر هاوس 

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت ۱۱:۰۰ - ۲۳:۰۰ شب.

فست فود مک دونالد:

رستوران قدیمی بسیار معروف مک دونالد از سال ۱۹۴۰ تا کنون با 35000 شعبه در ۱۱۹ کشور متفاوت در حال فعالیت بوده و هست. این رستوران زنجیره ای، شعبات بسیار زیادی در سر تا سر دنیا دارد و هر روز جمعیت زیادی از سراسر دنیا انتخاب غذایشان از یکی از شعبات مک دونالد خواهد بود و خیلی ها آن را بخاطر همبرگرهای معروفش دوست دارند.

در تفلیس اگر باشید چهار شعبه آن را خواهید یافت.

پیتزای رونی:

یک فست هیجان انگیز با محیطی اشتها برانگیز. محیط و دکوراسیون فانتزی تنها یکی از خصوصیات این فست فود است نباید طعم پیتزاهایش را از قلم انداخت. یکی از بخش های جالب این رستوران دیواریست که می توانید روی آن یادگاری بنویسید و یا یادگاری های مراجعان پیتزای رونی را بخوانید.

 پیتزاهای این رستوران همه به سبک آمریکایی طبخ می شود و می دانید که آمریکایی ها پیتزای با نان نازک و باریک که محبوب ایتالیایی هاست را ندارند. می توانید غذای خود را در هرجایی که باشید میل کنید فقط کافیست با پیتزای رونی تماس بگیرید و غذاهای مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.

منوی رستوران:

آمریکایی، فست فود، پیتزا

محیط رستوران مناسب حضور گروه های بزرگ، خانواده ها و کودکان است.

سرویس رستوران:

نهار، شام و شام دیروقت

منوی ویژه:

انواع غذاهای وگان و گیاهخواری

امکانات رستوران:

رزرو آنلاین، سفارش بیرون بر، اینترنت رایگان، صندلی کودک، پرداخت هزینه با مسترکارت و ویزا کارت.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان زکریا پالیاشویلی ۴۳، پیتزا فروشی رونی 

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۱:۰۰ - ۲۳:۰۰ شب.

فست فودهای گرجستان (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Feb 15Rating: 3.0فست فودهای گرجستان قسمت اولاگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید ما تور گرجستان را پیشنهاد میکنیم. در اول تور گزینه های خوبی از گردشگری در این کشور را به شما معرفی میکنیم. در ادامه با برخی از فست فودهای معروف تفلیس آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید ما تور گرجستان را پیشنهاد میکنیم. در اول تور گزینه های خوبی از گردشگری در این کشور را به شما معرفی میکنیم. در ادامه با برخی از فست فودهای معروف تفلیس آشنا خواهید شد.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی