چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 4)

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 4)

تور گرجستان

مراکز خرید تفلیس

چند مرکز خرید تفلیس:

(قسمت 4)

مرکز خرید اوراسیا:

مجتمع تجاری اوراسیا، از ۵ طبقه تشکیل شده. طراحی و دکوراسیونی مدرن دارد. حدود صد مغازه فشن و لباس با برندهای بسیار مشهور در این مجتمع فعالیت دارند. اوراسیا بخش تفریحی هم دارد و به خوبی می تواند چند ساعتی بچه ها را سرگرم کند.

ساعات فعالیت: ۱۰صبح تا ۲۲ شب.

آدرس: گرجستان،تفلیس،خیابان عمر خیزانیشولی پانزده.

 

مرکز خرید جی تی سی:

مجتمع جی تی سی یکی از مراکز خرید بزرگ تفلیس است که برندهای مشهور و به نام دنیا در آن فعالیت دارند و محصولات خوبی عرضه می کنند. از جمله محصولاتی که می توانید در این مرکز خرید تهیه کنید محصولاتی همچون جواهرات، پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، لباس های جین،لوازم خانگی، آلات موسیقی، کفش، اسباب بازی، ساعت و ... هستند. این مجتمع دو طبقه است و در خیابان وکوئا تفلیس جای دارد.

ساعات  فعالیت:۱۱ تا ۲۰شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان وکوئا

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 4)Reviewed by Yeganeh on Jul 4Rating: 3.0چند مرکز خرید تفلیس قسمت چهارماگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی